loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 565 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

بازی کامپیوتر Middle Earth Shadow of Mordor GOTY Edition یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Monolith Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور WB Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پس از آنکه نسخه اصلی بازی در سال 2014 منتشر شد و توانست توجه بسیاری از علاقه مندان به گیم و منتقدان را به خود جلب کند , حال امروز نسخه سال این بازی در اختیاز گیمرها قرار گرفته است . کسب بیش از …

محمدامین ازادبخت بازدید : 387 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جنگ ستارگان نیروی رها شده ۲ – Star Wars The Force Unleashed II PC Game

| دانلود بازی جنگ ستارگان نیروی رها شده ۲ – Star Wars The Force Unleashed II برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه RELOADED بازی Star Wars The Force Unleashed II |


توضیحات بازی : سری فیلم های Star Wars از محبوب ترین سری های تاریخ سینما هستند که پشت آن ذهن خلاق George Lucas نهفته است. بازی ها و انیمیشن های بسیاری هم بر مبنای این سری ساخته شده و شرکت LucasArts در این نسل تصمیم گرفت یک بازی رسمی با قهرمانی جدید بر مبنای این دنیا خلق کند. شماره اول The Force Unleashed بازی بسیار خوبی بود، اما به دلیل بعضی مشکلات نتوانست به یک عنوان عالی تبدیل شود. با این حال فروش نسخه اول بسیار خیره کننده بود و همه چیز آماده عرضه نسخه دوم شد. داستان The Force Unleashed II درست بعد از حوادث نسخه اول اتفاق می افتد. پس از این که Starkiller شخصیت اصلی نسخه اول که یکی از مامورهای ویژه Darth Vader بود، کشته شد، همه فکر می کردند نسخه دوم با شخصیتی دیگر دنبال می شود. ولی با کمال تعجب باز هم ما Starkiller را در دنباله بازی مشاهده کردیم.

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 508 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر WWE 2K15 یکی از بازی های سبک اکشن , شبیه ساز و ورزشی است که توسط YUKE’S Co., Ltd طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 2K برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پس از آنکه در سال 2014 نسخه اصلی بازی برای کنسول های PS3 و XBox360 به بازار عرضه شد و با استقبال خوبی از طرف گیمرها روبرو گردید , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا موفقیت خود را یکبار دیگر در عرصه پلتفرم PC تکرار کند . در این نسخه , …

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 373 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)
بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی حول 3 جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور و در طول بازی با یکدیگر طی اتفاقات و حوادث مختلف آشنا می شوند . از سرقت مسلحانه در Lundendorff در شمال Yankton نه سال می گذرد . در طول آن سرقت , دو نفر از اعضای گروهی سه نفره , جانشان را از دست می دهند.
محمدامین ازادبخت بازدید : 325 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|دی ال سی Goro.Character.Preorder.Bonus.DLC-BAT به پست اضافه شد|

 

 

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.


 

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 1912 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی God Of War Ghost Of Sparta برای کامپیوتر

دانلود خدای جنگ روح اسپارتا برای Pc

God Of War Ghost Of Sparta آخرین نسخه از سری بازیها خدای جنگ است که برای کنسول PSP عرضه شد و اوایل سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی سونی روانه بازار شد . خدای جنگ روح اسپارتا داستان گذشته کریتوس را روایت میکند . زمانی که او تبدیل به فرمانده اسپارتا شده بود و لشکری عظیم را تحت سلطه خود درآورده بود . در میان پرده های مختلف بازی God Of War Ghost Of Sparta فلش بکهایی به کودکی کریتوس میشود و داستان کودکی او و درگیریهایی که با برادرش داشت هم درون قصه گنجانده شده است .

 روح اسپارتا از لحاظ گرافیکی پیشرفت محسوسی نسبت به شته و میان پرده های و طراحی محیط بسیار بهتر از گذشته به نظر میرسد . مینی گیم یکی دیگر از قسمتهای جذاب خدای جنگ روح اسپارتا است که در مبارزه با دشمنان مختلف و قسمتهای فراز از مناطق مختلف اتفاق می افتد که به زیبایی طراحی شده است . اگر از علاقمندان به سری خدای جنگ هستید فرصت دانلود بازی زیبای God Of War Ghost Of Sparta را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 384 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

 

بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر به بازار عرضه گردید . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد . کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد .

محمدامین ازادبخت بازدید : 1811 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Far Cry 4 فارکرای 4 یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , جهان باز و شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این نسخه به Kyrat , سرزمینی واقع در کوهستان های هیمالیا سفر خواهید کرد . سرزمینی نفسگیر , خطرناک و وحشی که حاکمان مستبد بر آن حکومت می کنند . در این بازی , پلیر کنترل شخصی به نام Ajay Ghale را برعهده دارد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 168 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Risen 3 Titan Lords یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Piranha Bytes طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Deep Silver برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . طرد شده توسط خدایان و درد و رنجی از نبرد تایتان ها , تهدیدی جدید در حال ظهور از دل خاک است . جنگجویی شجاع به سایه ها حمله می کند و روحش را از دست می دهد . او سعی می کرد در میان تاریکی که هر روز در حال گسترش است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 149 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/05/18  سیستم مورد نیاز بازی معرفی شد بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 4 نوامبر 2014 یعنی 13 آبان 1393 توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد . کمپانی Sledgehammer جدیدترین (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 174 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه REALOADED بازی Ultra Street Fighter IV

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

دانلود رایگان بازی مبارزات خیابانی 4 - Ultra Street Fighter IV برای کامپیوتر

Ultra Street Fighter IV نام نسخه ی جدیدی از سری بازی های مبارزات خیابانی می باشد که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است . این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

محمدامین ازادبخت بازدید : 204 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر The Swapper سواپر یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و فکری است که توسط Olli Harjola , Otto Hantula و Tom Jubert , Carlo Castellano طراحی و ساخته شده و کمپانی Facepalm Games نیز آن را در تاریخ 30 می 2013 به بازار عرضه کرده است . این بازی در ابتدا برای گوشی های موبایل طراحی شده بود و به خاطر استقبال خوبی که از این بازی صورت گرفت , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا این بازی را برای پلتفرم PC نیز منتشر کند . بازی در آینده ای بسیار دور اتفاق می افتد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 164 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/5/13 آپدیت 1.5 CPY اضافه شدبازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Blackpowder Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی شما را با خود به دنیایی جدید در اوایل قرن 17 می برد . سال 1604 است و شما به عنوان یک مبارز از انگلستان به سمت سواحل ویرجینیا برای پیوستن به یک گروهی مبارز , راهی سفر می شوید . ولی وقتی به آنجا می رسید با فاجعه ای روبرو می گردید . ارواح و جادوهای

محمدامین ازادبخت بازدید : 207 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/5/12 آپدیت 1.0.1 اضافه شد بازی کامپیوتر Deus Ex The Fall دئوس ایکس سقوط یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی و اول شخص شوتر است که توسط Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی Square Enix آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . این نسخه از بازی برای اولین برای گوشی هایی با سیستم عامل IOS منتشر شد و داستان آن رابطه نزدیکی با نسخه قبلی یعنی Deus Ex Human Revolution دارد . داستان بازی در سال 2027 رخ می دهد زمانی که دوران طلایی علم , فناوری (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 163 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Sacred 3 مقدس 3 یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Keen Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Deep Silver برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . قهرمان افسانه ای و مبارز خود را انتخاب کرده و خود را برای نبرد با دشمنان اهریمنی آماده کنید . در این بازی شما با انبوهی از جانوران بی رحم , سپاهیان مزدور و جادوگران ستمگر روبرو خواهید شد . هرچه پیش می روید قادر (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 1251 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/05/12 آپدیت 1.03.483 اضافه شد سرانجام بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ 22 نوامبر سال 2013 منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3 طراحی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 395 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/5/1بازی Dark Souls 2 یک بازی در سبک نقش آفرینی می باشد که بر پایه ی جهان باز ساخته شده است . استودیو From Software این بازی را برای کنسول های Xbox 360 , Plastation 3 و ماکروسافت ویندوز ساخته و استودیو معروف Bandai Namco Games آن را منتشر کرده است . بازی ارواح تاریکی 2 برای اولین بار در نمایشگاه Spike Video Game Awards در سال 2012 معرفی شد . کارگردانی قسمت دوم (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 746 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/4/7نسخه Black Box اضافه شدبازی کامپیوتر Transformers Rise of the Dark Spark تبدیل شوندگان ظهور تاریکی یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Edge of Reality طراحی ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور و معروف Activision آن را برای پلتفرم های PC به بازار عرضه کرده است .بار دیگر نبردی سخت د راه است . Autobots و Decepticons بازگشته اند تا داستانی جدید را روایت کنند . طبق گفته سازندگان بازی تمامی اتفاقات Transformers Fall of Cybertron و Transformers Age of Extinction با (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 179 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

Overlord II یک بازی اول اکشن , ماجرایی , سوم شخص می باشد که توسط استودیو Triumph در سال 2009 و در ادامه ی نسخه اول که در سال 2007 ساخته شد می باشد و توسط استودیو Codemasters برای کنسول های ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC منتشر شده است . یک نسل از وقایع نسخه شماره یک می گذرد و فرمانروای Abyss در تله ی Rising Hell به دام افتاده است . مرکز فرماندهی برج بعد از ناپدید شدن Overlord از بین رفته است . دلیل این ویرانی ها استفاده از یک کاتالیسم (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 372 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/4/8آپدیت شماره 1 نسخه ریلودد اضافه شدبازی کامپیوتر Wolfenstein The New Order ولفنشتاین : فرمان جدید , یکی از سری بازی های اکشن و اول شخص است که کمپانی  MachineGames آن طراحی کرده و در تاریخ  May 19 سال 2014 توسط کمپانی Bethesda Softworks برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شده است . این سری از بازی نهمین قسمت از سری ولفنشتاین است که از سال 1992 توسعه یافته (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 152 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

 

آخرین تغییرات 1393/3/5نسخه BLACK BOX اضافه شدبازی کامپیوتر Killer is Dead Nightmare Edition قاتل مرده است یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Grasshopper Manufacture طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Deep Silver و Xseed Games , Kadokawa Shoten برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . داستان بازی در آینده ای نزدیک رخ می دهد زمانی که بشر توانسته در عرصه سایبرنتیک به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کند . شخصیت اصلی بازی شخصی به نام (بیشتر…)

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 172 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/3/8آپدیت 1.5 + DLC اضافه شد بازی کامپیوتر 2014 Thief سارق یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Square Enix آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است که توانسته تا حد زیادی نظر گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی سارق می باشد و قرار است دوباره جان تازه ای به سبک (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 250 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Lost Planet 2 سیاره گمشده 2 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط CAPCOM CO و LTD طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی Capcom برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است  . این بازی سومین نسخه از سری بازی های سیاره گمشده است که توانست با فروش 2.3 میلیون نسخه در سرتاسر جهان نقطه عطفی را در بازی های رایانه ای به وجود آورد . بازی همانند نسخه قبل در سیاره EDN III رخ می دهد و (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 345 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Alice Madness Returns آلیس بازگشت جنون یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و ترسناک است که توسط Spicy Horse طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Electronic Arts آن را در سال 2011 برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . حتما با شنیدن نام آلیس به یاد آلیس در سرزمین عجایب افتادید . کتابی که پایه و اساس ساخت بسیاری از فیلم ها و بازی ها قرار گرفته است . سرزمینی که در آن همه چیز عجیب به نظر می رسد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 159 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Bulletstorm یک بازی اول شخص شوتر می باشد که توسط استودیو لهستانی People Can Fly ساخته شده و در 22 فبریه 2011 توسط EA برای ماکروسافت ویندوز , ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده است . سبک بازی به گونه ای می باشد که دارای چاشنی طنز بوده و هرگونه کار جالب و طنزآمیز که انجام دهید امتیازی را کسب می کنید . بازی رگبار گلوله دارای بخش مولتی پلیر نمی باشد ولی بخش Co-oP آنلاین در بازی به نام Score Attack وجود دارد . داستان (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 12,096
  • بازدید کلی : 275,652