loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 1912 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی God Of War Ghost Of Sparta برای کامپیوتر

دانلود خدای جنگ روح اسپارتا برای Pc

God Of War Ghost Of Sparta آخرین نسخه از سری بازیها خدای جنگ است که برای کنسول PSP عرضه شد و اوایل سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی سونی روانه بازار شد . خدای جنگ روح اسپارتا داستان گذشته کریتوس را روایت میکند . زمانی که او تبدیل به فرمانده اسپارتا شده بود و لشکری عظیم را تحت سلطه خود درآورده بود . در میان پرده های مختلف بازی God Of War Ghost Of Sparta فلش بکهایی به کودکی کریتوس میشود و داستان کودکی او و درگیریهایی که با برادرش داشت هم درون قصه گنجانده شده است .

 روح اسپارتا از لحاظ گرافیکی پیشرفت محسوسی نسبت به شته و میان پرده های و طراحی محیط بسیار بهتر از گذشته به نظر میرسد . مینی گیم یکی دیگر از قسمتهای جذاب خدای جنگ روح اسپارتا است که در مبارزه با دشمنان مختلف و قسمتهای فراز از مناطق مختلف اتفاق می افتد که به زیبایی طراحی شده است . اگر از علاقمندان به سری خدای جنگ هستید فرصت دانلود بازی زیبای God Of War Ghost Of Sparta را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 179 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Among the Sleep یک بازی اول شخص با تم تاریک می باشد که توسط استودیو Krillbite ساخته شده و توسط استودیو Ole Andreas Jordet برای PC و PS4 منتشر شده است . داستان بازی در مورد یک کودک و مادرش می باشد که در حال گرفتن جشن تولد 2 سالگی کودکش می باشد . در این هنگام یک فرد غریبه زنگ در را زده و بعد از باز شدن در توسط مادر یک خرس عجیب به نام تدی که قابلیت حرف زدن را دارد وارد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 250 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Lost Planet 2 سیاره گمشده 2 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط CAPCOM CO و LTD طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی Capcom برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است  . این بازی سومین نسخه از سری بازی های سیاره گمشده است که توانست با فروش 2.3 میلیون نسخه در سرتاسر جهان نقطه عطفی را در بازی های رایانه ای به وجود آورد . بازی همانند نسخه قبل در سیاره EDN III رخ می دهد و (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 345 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Alice Madness Returns آلیس بازگشت جنون یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و ترسناک است که توسط Spicy Horse طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Electronic Arts آن را در سال 2011 برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . حتما با شنیدن نام آلیس به یاد آلیس در سرزمین عجایب افتادید . کتابی که پایه و اساس ساخت بسیاری از فیلم ها و بازی ها قرار گرفته است . سرزمینی که در آن همه چیز عجیب به نظر می رسد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 151 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Singularity توسط Raven Software در سال 2010 منتشر شد و توانست موفقیت های زیادی را کسب کند . نکته جالب در مورد این بازی این است که شرکت به نام Activision این بازی را پخش کرده است . این بازی برای 3 پلتفرم یعنی Microsoft Windows , PlayStation 3 و Xbox 360 توسط موتور قدرتمند Unreal Engine 3 ساخته شده است و دو سال قبل از انتشار در مراسم E3 سال 2008 برای اولین بار معرفی شده بود . داستان بازی به این صورت است که (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 186 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

 بازی 2013 Aliens Colonial Marines اکشن وزیبا دقیقا از روی نسخه فیلم بیگانگان به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده . این بازی اکشن را می توانید از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید . در این بازی شما نقش یکی از 4 نفر از جوخه تفنگداران دریایی ایالات متحده را ایفا می کنید که مورد حمله بیگانگان قرار گرفته اند . مجموعه ای (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 394 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Dead Rising 3 یک بازی در سبک بقا می باشد که توسط استودیو Capcom Vancouver برای ایکس باکس وان ساخته شده بود و همزمان با فروش جهانی این کنسول در بازار گیم به فروش رسید . ناشر این بازی استودیو Microsoft می باشد که به تازگی و پس از گذشت تقریبا یک سال از انتشار بازی آن را برای PC نیز تایید کرده است و قرار است در آینده نزدیک منتشر شود . وقایع داستانی بازی خیزش مردگان 3 ده سال بعد از وقایع The Fortune City Outbreak می باشد . کارکتر (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 12,102
  • بازدید کلی : 275,658