loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 164 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار آیتونز iTunes برترین نرم افزار مدیریت تلفن های همراه آیفون ، آیپاد ، آیپد می باشد که توسط شرکت اپل در سطح جهانی عرضه شده است . با استفاده از نرم افزار آیتونز iTunes میتوانید دیوایس های مربوط به دستگاه خود را به صورت خودکار شناسایی کنید و از پنل نرم افزار مدیریت دستگاه را بر عهده بگیرید . انتقال فایل های موسیقی ، عکس ، فایل ویدویی توسط نرم افزار ارائه شده پشتیبانی میشود و لازم به ذکر است که میتوانید نصب و حذف بازی و نرم افزار را در آی تونز مدیریت کنید . ابزارهای کامل نرم افزار به کاربران نرم افزار و بازی های روز را معرفی میکنند و کاربران میتوانند به صورت آنلاین نرم افزار و بازی را به صورت مستقیم بر روی دستگاه خود نصب کنید . نرم افزار آی تونز هر هفته آپدیت نهایی را عرضه میکند . نرم افزار آیتونز از تمامی نسخه های ویندوز پشتیبانی کرده و دو نسخه 32 و 64 بیتی برای دو فرمت مختلف از نرم افزار ارائه شده است .

 

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 171 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1392/02/9نرم افزار پخش کننده Zoom Player پخش کننده فایل های صوتی و تصویری بسیار عالی است که انواع فرمتها  را پخش میکند.نرم افزار Zoom Player یک نرم افزار بسیار ساده است که به راحتی میتوانید با آن کار بکنید و فایل های تصویری خود را ببینید و موزیک های خود را پخش کنید و از آنها لذت ببرید.اين نرم افزار را ميتوانيد از سايت دانلود فارسي دريافت نماييد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 122 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پخش کننده ALLPlayer

AllPlayer نرم افزار بسیار قدرتمند و معروف برای پخش انواع ویدئو با زیرنویس است.ALLPlayer یک پلیر بسیار عالی لذت بردن از فایلهای مولتی مدیا خود است.ALLPlayer  همچنین دارای پشتیبانی گسترده ای از انواع فرمتها است قابلیت نوآورانه LiveUpdate را نیز دارد که با متصل شدن به اینترنت نسخه جدید نرم افزار را دانلود میکند تا همیشه به روز باشد.اين نرم افزار را ميتوانيد از سايت دانلود فارسي دريافت نماييد. (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 521 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار Sony Vegas Movie Studio Platinum برنامه ای جهت تدوین حرفه ای فیلم می باشد . دو حالت ویرایش فیلم به صورت ساده و پیشرفته در نرم افزار برای کاربران در نظر گرفته شده است . محیط کاربری نرم افزار این امکان را به کاربر میدهد تا با درگ کردن فیلم مورد نظر در داخل نرم افزار ، فراخوانی فیلم مورد نظر صورت می گیرد . چهار حالت مختلف ویرایش Music , Video , Text , Audio در نرم افزار به صورت (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 157 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود پروژه آماده افترافکت از دیجیتال جویس Matte Magic Series سری پروزه های اماده از شرکت ویدئو هایو می باشد که به راحتی میتوانید انواع پروژه های مورد نیاز افتر افکت خود را را از میان این فوتیجها دریافت کنید .  تا فیلم های ویدئویی و یا موزیک ویدئو هایی که در آرشیو دارید را ادیت کنید ، بوسیله این برنامه قادر خواهید بود پیام های بازرگانی در بالا یا پایین فایل ویدئویی قرار دهید هم چنین می توانید فیلم ها را دستکاری کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 122 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار MAGIX Audio Cleaning Lab 2014 میکس صدا را هم اکنون میتوانید از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دریافت نمایید . این نرم افزار یک استودیوی صوتی کامل با امکانات باور نکردنی می باشد . به کمک این استودیوی موسیقی شما قادر خواهید بود تا انواع مختلف فر متهای صوتی را مورد ویرایش قرار دهید . پس از ویرایش شما میتوانید موسیقی دلخواه خود را بسازید . یکی از ویژ گی های بارز این نرم افزار وجود ابزارهای صدا با قابلیت مناسب (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 149 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه از نرم افزار Guitar Pro گیتار حرفه ای  را هم اکنون می توایند از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید . گیتار پرو نرم افزار حرفه ای برای ساخت افکتهای متنوع گیتار می باشد . شما با کمک این نرم افزار حرفه ای به راحتی میتوانید افکتهای متنوع برای گیتار تهیه کنید و به راحتی گیتار را بازسازی کنید . در اصل این نرم افزار به عنوان شبییه سازی حرفه ای برای گیتاریستها می باشد . آن دسته از افرادی که علاقه شدیدی به ساز گیتار دارند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 181 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار EDIUS یکی از مشهورترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم به صورت حرفه ای می باشد . محیط کار با نرم افزار EDIUS به قسمت های مختلفی تقسیم میشود که هدف هر کدام از بخش ها به صورت مجزا تعیین شده می باشد . در ابتدای نرم افزار از کاربر تقاضای یک پروژه را به فرمت و سایز همراه با فرمت صدا را میدهد نرم افزار به صورت پیشرفته بنا به پروژه ساخته شده محیط را برای کاربر آماده میکند . در نرم افزار ادیوس تغییراتی را که در فیلم صورت میگیرد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 185 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان آخرین نسخه از نرم افزار معروف و محبوب CyberLink PowerDVD Ultra را آماده کرده ایم ، که جزء قویترین ها در زمینه پخش و مدیریت فیلم یا موزیک می باشد ، این نسخه تکامل یافته از این نرم افزار قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری شناخته شده را اجرا کند ، هم چنین یاد آوری میکنیم که نرم افزار PowerDVD اولین نرم افزاری بوده است که لذت تماشای فیلم های سه بعدی در کامپیوتر را امکان پذیر کرده بود و این مهمترین ویژگی آن است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 155 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/3/8نسخه Ultimate 12.0.2923 اضافه شدنرم افزار CyberLink PowerDirector نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم جزء نرم افزارهای کاربردی می باشد که کاربران زیادی در سراسر دنیا به آن توجه ویژه ای دارند . بار دیگر کمپانی CyberLink وارد عمل شد و جدیدترین نسخه از نرم افزار محبوب خود به نام CyberLink PowerDirector را به بازار عرضه کرد . این نرم افزار پر کاربرد یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه تدوین حرفه ای فیلم (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 132 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Free Studio که به صورت رایگان برای کاربران توسط شرکت ارائه شده است بسیاری از کاربران را با توجه به امکانات و ابزارهای ارائه شده تحت تاثیر قرار داد . نرم افزار ارائه شده قادر به تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر بوده و کاربران میتوانند تبدیل فرمت ها در هر بخش را به صورت اختصاصی به دست بگیرند . علاوه بر تبدیل فرمت های مورد نظر میتوان به صورت جداگانه  فرمت فایل های صوتی و تصویری را بر روی تلفن های همراه و کنسول های بازی خود تبدیل کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 169 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار The Foundry Nukex یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه میکس ، مونتاژ و جلوه های بصری می باشد که با در اختیار قراردادن ابزارهای متعدد وسرعت بی نظیر توانسته خود را به یکی از نرم افزار های رده ی اول در این زمینه تبدیل کند و اگر شما بدنبال یک نرم افزار برای کارهایی چون میکس ، مونتاژ ، ساخت جلوه های بصری بصورت مبتدی یا پیشرفته هستید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 177 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار VLC Media Player 2014 مدیا پلیری قدرتمند جهت پخش فرمت های مختلف صوتی و تصویری به صورت پیشرفته می باشد . فرمت های MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, Ogg, OGM, MOV, wma, wmv توسط نرم افزار VLC پشتیبانی میشود . اتصال نرم افزار به شبکه های اینترنتی این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند شبکه های تلویزیونی و اینترنتی را به صورت آنلاین مشاهده کنند . اتصال نرم افزار به IPv4 , IPv6 علاوه بر مشاهده شبکه های آنلاین قابلیت (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 124 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه نرم افزار ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 که در ماه مارچ سال 2014 عرضه شده آخرین نسخه نرم افزارهای شرکت Acdsee می باشد . نرم افزارهای در نظر گرفته شده در زمینه ویرایش تصاویر ، مبدل فایل های ویدئویی ، طراحی قطعات صنعتی که در مجموعه به 4 دسته مختلف نرم افزاری تقسیم میشوند . تمامی نرم افزارهای ارائه شده همراه با فایل (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 339 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Corel VideoStudio Pro یکی از برترین و قدرتمندترین نرم افزار در زمینه ویرایش و تدوین فیلم می باشد . استفاده از ابزارهای کامل در نرم افزار به کاربران این دسترسی را میدهد تا بتوانند بدون هیج مشکلی پروژه تدوین یک فیلم را به موفقیت به پایان برسانند . نرم افزار کورل ویدئو استدیو تمامی فراخوانی فایل های ویدئویی و تصویری (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 119 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار DVDFab Media Player 2.4.1.0 Final پخش صوت و تصویر یک مدیاپلیر قدرتمند پخش فایل های دی وی دی و دیسک های بلوری می باشد . ابزارهای در نظر گرفته شده در نرم افزار این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند تمامی اطلاعات مربوط به کارگردان ، بازیگر ، تاریخ انتشار ، امتیاز کسب شده به موزیک و فایل های ویدویی را دریافت کنید . پوسته های به کار رفته (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 141 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Native Instruments Traktor Pro میکس و مونتاژ موزیک با کرک توسط شرکت Native Instruments منتشر شده است . نرم افزار محیط جذاب و گرافیکی را برای کاربران که میخواهند میکس و مونتاژ با کیفیت بالایی را انجام دهند در نظر گرفته است . محیط در نظر گرفته شده از پوسته های مختلف و جذاب تشکیل شده و کاربران میتوانند با سلیقه شخصی محیط کاری خود را انتخاب کنند سپس موزیک های با فرمت های مختلف را فراخوانی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 117 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.55.0 ویرایش تصاویر به کاربران این دسترسی را میدهد تا بتوانید تصاویر گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال را با کیفیت و وضوحیت بالاتری تبدیل کنند . موتور توسعه نرم افزار SILKYPIX تمامی رنگ ها ، سایه ها و کیفیت تصویر را مورد بررسی قرار میدهد و با استفاده از ابزارهای ارائه شده در نرم افزار این دسترسی را به کاربران داده شده تا بتوانند کیفیت عکس را مدیریت کنند . با استفاده از پردازنده چند هسته ای در نرم افزار این دسترسی به کاربران داده میشود تا با چند کلیک ساده تصاویر خو

محمدامین ازادبخت بازدید : 129 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Tanida Demo Builder 9.3.0.3 ساخت فیلم آموزشی با کرک که با حجم مناسب ارائه شده است تمامی ابزارهای حرفه ای ساخت یک فیلم آموزشی را به کاربران میدهد . ضبط فیلم نمایش توسط کاربر تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر می باشد . تمامی ساخت فیلم آموزشی در سه مرحله امکان پذیر می باشد و محیط کاربری آسان در نرم افزار به کاربران این دسترسی را میدهد تا فیلم برداری در حالت تمام صفحه همراه با ضبط صدا (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 142 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار کم حجم Wondershare Video Editor 3.6.0.2 ویرایش فیلم یکی از برترین نرم افزارهای کاربردی شرکت واندرشیر می باشد . با استفاده از حجم کم نرم افزار امکانات و دسترسی های ویژه به کاربران اختصاص داده می شود تا بتوانند فیلم های و کلیپ های خود را مطابق با سلیقه شخصی ویرایش کنند . ابزارهای در نظر گرفته افزودن متن ، صدا ، فیلترهای رنگی ، افکت های ویژه ، ساخت کاور ، بریدن بر روی فیلم ها (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 139 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

به تازگی دیسک های بلوری کم کم جای خود را در میان علاقمندان به فیلم باز کرده است . امروز تصمیم داریم آخرین نسخه نرم افزار VSO BluRay Converter Ultimate را به شما معرفی کنیم . مدتهاست که نبود نرم افزاری برای تبدیل فیلم های بلوری به فرمت های دیگه مورد نیاز تمامی کاربران هست . آخرین نسخه نرم افزار BluRay Converter از کمپانی معتبر و قدرتمند VSO که در زمینه مالتی مدیا فعالیت می کنید منتشر شده و دانلود فارسی آن را برای شما آماده کرده است . این نرم افزار فیلم های (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 143 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار ویرایش عکس و ویدئو Muvee Reveal به شما در ساخت و اشتراک گذاری فیلم های خانگی حرفه ای فقط در چند قدم کمک می کند . با سیستم حرکت خودکار و تشخیص چهره عکس ها و ویدئو های شما به راحتی با یک موسیقی همگام سازی می شود . فیلم و یا تصاویر تنظیم شده را به راحتی در یوتوب , فیس بوک و یا رایت بر روی دی وی دی نگه داری نمایید امکان اشتراک گذاری بی پایان است . ساخت فیلم های خانگی به (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 136 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Newblue Totalfx v3.0 Build 140213 پلاگین ویرایش فیلم یکی از کاملترین و حرفه ای ترین نرم افزار ادیت کردن فیلم در نرم افزار میکس و مونتاژ می باشد. نرم افزار Newblue Totalfx v3.0 شامل 2000 پریست و ترازیشن های از پیش تنظیم شده می باشد تا شما بتوانید به راحتی و بصورت خلاقانه تمامی فیلم های خود را ادیت و ویرایش کنید. این نرم افزار شامل 68 پلاگین تخصصی برای تبدیل صحنه ها بصورت سه بعدی می باشد و به شما اجازه می دهد تا تمامی ویدیو ها و فیلم های مورد نظرتان را (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 141 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1392/02/9نرم افزار پخش کننده Zoom Player پخش کننده فایل های صوتی و تصویری بسیار عالی است که انواع فرمتها  را پخش میکند.نرم افزار Zoom Player یک نرم افزار بسیار ساده است که به راحتی میتوانید با آن کار بکنید و فایل های تصویری خود را ببینید و موزیک های خود را پخش کنید و از آنها لذت ببرید.اين نرم افزار را ميتوانيد از سايت دانلود فارسي دريافت نماييد (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 914
  • بازدید سال : 12,088
  • بازدید کلی : 275,644