loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 162 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

 

|آپدیت جدید بازی Assetto Corsa Update v1.0.2-CODEX به پست اضافه شد|

 

یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

محمدامین ازادبخت بازدید : 155 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

  یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.

محمدامین ازادبخت بازدید : 247 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نیاز به سرعت طرفدار خیابان – Need For Speed Pro Street PC Game

| دانلود بازی نیاز به سرعت طرفدار خیابان – Need For Speed Pro Street برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه RELOADED بازی Need For Speed Pro Street |

 

 

توضیحات بازی : همانطور که می دانید سری بازی های Need for speed توسط شرکت EA ساخته می شود. این سری بازی ها در اوایل کار خود، مسابقاتی قانونی و در پیست های گوناگون بود تا به مرور زمان در ورِژن های ۴ به بعد این نوع روش کم کم کمرنگ شد تا در نسخه ی NFS Underground این خصوصیت کاملا برچیده شد و سری بازی های NFS دیگر شکل بازی های خیابانی گرفت که آن را تا اندازه ی بسیار زیادی هیجان انگیز تر کرد.در نسخه ی mostwanted و carbon خصوصیت بازی های خیابانی به اوج خود رسید و دیگر همه ی طرفداران این سری بازی ها ، بازی در پیست مخصوص را فراموش کردند و به مسابقات غیر قانونی علاقه مند شدند. البته این علاقه مندی به علت هیجان زیادی بود که بوجود آمده بود. برای مثال تعقیب و گریز با پلیس یکی از نکات بسیار محبوب بین بازیکنان این بازی ها به شمار می رفت .ولی شرکت EA در نسخه ی NFS pro street روش خود را دوباره مانند نسخه های ابتدایی و اولی این سری بازی ها کرد و برای بار دیگر مسابقات را فقط و فقط در پیست های ماشین سواری اجرا کرد و دیگر از آن هیجان سبک خیابانی چیزی باقی نگذاشت.

محمدامین ازادبخت بازدید : 508 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر WWE 2K15 یکی از بازی های سبک اکشن , شبیه ساز و ورزشی است که توسط YUKE’S Co., Ltd طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 2K برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پس از آنکه در سال 2014 نسخه اصلی بازی برای کنسول های PS3 و XBox360 به بازار عرضه شد و با استقبال خوبی از طرف گیمرها روبرو گردید , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا موفقیت خود را یکبار دیگر در عرصه پلتفرم PC تکرار کند . در این نسخه , …

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 159 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 شبیه ساز فوتبال حرفه ای 2015 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . در نسخه PES 2015 چهره ها و بازی های بسیاری از بازیکنان به نمونه های واقعی آن نزدیکتر شده اند . کار بسیار مهمی که کونامی در این سال انجام داده است ساخت مجدد 1000 بازیکن با استفاده از انیمیشن های (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 270 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 

 

دانلود رایگان بازی ماشین سواری Colin McRae Rally Remastered برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم و حجم کم . این بازی دارای سبک مسابقه ای off-Road است و مسابقات در جاده های ناهموار ، پر گردو وغبار و گلی پیگیری میشود. این بازی ترکیبی از بازی رالی Dirt و Colin McRae Rally است. محیط بازی در جاده های پر پیچ و خم استرالیا و کوهای یونان و … پیگیری میشود. بازی شامل مسابقات سرعت ، رقابت های قهرمانی است، که شما اینجا باید کمال دقت و تمرکز را بخرج بدهید و تصمیم های بسیار سریع در پیست های بگیرید. در این بازی انواع ماشین هایی که برای این جور مسابقات مناسب هستند، از کمپانی های مختلف حضور دارند، که از نظر سرعت ، دریفتینگ و قدرت با هم تفاوت هایی دارند.

محمدامین ازادبخت بازدید : 190 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی NBA 2K13  که امسال توسط 2K Sports عرضه شد به گفته منتقدین و طرفداران بازی های سبک ورزشی یکی از بهترین عرضه ها برای کنسول های بازی بوده است. در حال حاضر به گفته سایت 2K Sports بازی NBA بیش از 25میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که از موفقیت بالای این بازی حکایت دارد. گیم اسپات نمره 9 از 10 به بازی داده و آن را یک شبیه سازی واقعی برای بسکتبال معرفی کرده است. همچنین بازی ان بی ای از سایت  IGN نیز (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 165 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/4/7نسخه Black Box اضافه شدبازی کامپیوتر GRID Autosport گرید اتواسپورت یکی از بازی های سبک ورزشی و مسابقه ای است که توسط Codemasters Racing طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Codemasters برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پای خود را بر روی پدال گاز فشار داده و با نهایت سرعت به جلو پیش روید . تمامی رقبا , تیم ها و مسیرهای مسابقه در کنار یکدیگر جمع شده اند تا شما یک تجربه جدید و منحصر به فردی از مسابقات اتومبیلرانی به دست آورید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 170 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge یک نسخه از سری محبوب PES می باشد که توسط استودیو Konami ساخته می شود این نسخه از بازی به خاطر جام جهانی 2014 برزیل به صورت ویژه آماده شده است . موتور جدید بازی FOX می باشد که از آن برای ساخت بازی گرافیکی Metal Gear Solid نیز استفاده شده است و به لطف این موتور گرافیک بازی بسیار چشم نواز شده است . تمام المان های بازی دوباره بازسازی شده است به همراه آن سیستم فیزیکی بازی , به همراه تیم ها و بازیکنان (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 239 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/4/4نسخه BlackBox اضافه شدبازی کامپیوتر MotoGP 14 مسابقات موتو جی پی 14 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Milestone S.r.l طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Plug In Digital برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بار نیز مسابقات موتوجی پی با گرافیکی قدرتمندتر و بهبودیافته تر قدم به میدان رقابت گذاشته است . در این نسخه حالت های جدید و تمامی موتور سواران فصل 2013 و 2014 و از همه مهمتر سواران افسانه ای MotoGP قرار دارند و بازی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 151 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی DDD Pool یک بازی بیلیارد با گرافیک بالا و باور نکردنی می باشد که با محیطی 3 بعدی و گیم پلی بسیار عالی علاقمندان زیادی پیدا کرده است . بازی 1.2 DDD Pool یکی از بهترین بازی های بیلیارد بر روی کامپیوتر می باشد در 2 نوع 8 بال و 9 بال قابلیت بازی دارد . امکان بازی بصورت Multiplayer هم از دیگر ویژگی های ابن بازی مهیج می باشد . محیط های زیبا هم به جذابیت بیشتر این بازی کمک شایانی می کند . همچنین قابلیت (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 12,035
  • بازدید کلی : 275,591