loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 826 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

مدل های 3 بعدی دکوراسیون داخلی 3DDD PRO 3D Models مجموعه ای فوق العاده پر محتوا و کاربردی انواع مدلها با جزییات دقیق و کیفیت بالا از شرکت 3DDD را می توانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . هر مدلی که برای طراحی داخلی نیاز دارید در این پکیج موجود می باشد . فرمت این مدلها Max و به همراه سمپل های jpg می باشد . در مجموعه 3DDD PRO 3D Models می توایند از تمامی مدل های استفاده شده در دکوراسیون داخلی منازل ، شرکت ها و تمام …

محمدامین ازادبخت بازدید : 283 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 کارت گرافیک AMD Catalyst ساخت یکی از برترین شرکت های گرافیکی در جهان می باشد . از کارت گرافیکی AMD میتوان پیشرفت های برای Direct3D , OpenGL را نام برد . شرکت سازنده کارت گرافیکی Nvidia یکی از رقیب های اصلی شرکت AMD می باشد . بی شک اصلی ترین قطعه در سخت افزار در سیستم برای اجرای نرم افزار و بازی های گرافیکی استفاده از کارت گرافیکی بالا می باشد اما کارت گرافیکی بدون معرفی و نصب به ویندوز هیچ کمکی به اجرای بازی و نرم افزار گرافیکی نمی …

محمدامین ازادبخت بازدید : 348 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در این مطلب قصد داریم مدل های 3 بعدی شخصیت های مختلف فیلم و کارتون را برای شما عزیزان قرار بدهیم . همان طور که مطلع هستید امروزه ساخت بازی و انیمیشن دارای طرفداران زیادی در سرتا سر کره خاکی است . برای طراحی بازی نرم افزار های مدل سازی متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند مدل های متنوعی برای استفاده در محیط بازی ایجاد نمایید . اما برای صرفه جویی در وقت و رسیدن به بهترین نتیجه استفاده از مدل های آماده همیشه مورد توجه بازی …
محمدامین ازادبخت بازدید : 111 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

برای این مطلب نرم افزاری کارآمد در زمینه طراحی و نقاشی را در نظر گرفته ایم که با استفاده از آن بتوانید تمامی کارهای گرافیکی خود را انجام دهید. این ابزار قدرتمند و کارآمد که Serif DrawPlus نام دارد بواسطه داشتن محیط کاربری جذابش که کار را برای همه آسان می کند و امکانات متعدد در طراحی و ویرایش تصاویر لذت یک نقاشی را به کاربرانش هدیه می دهد . طراحی لوگوها ، کارت های تبریک و ویزیت ، طراحی بخش های مختلف یک سایت و ده ها بخش دیگر که می توان با (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 129 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین و واقعی ترین بازی بولینگ سه بعدی اندروید بازی پرطرفدار 3D Bowling می باشد. بازی بولینگ سه بعدی دارای 5 صحنه بازی مختلف می باشد و شما می توانید به دلخواه خودتان یکی از محیط های بازی مختلف را انتخاب کنید و با کسب امتیازات بالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان انتخاب شوید. در بازی 3D Bowling شما می توانید با حرکلت منحنی و کشیدن توپ به سمت چپ یا راست و همچنین تکان دادن انگشت بر روی توپ بازی را کنترل کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 118 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار Foxit PhantomPDF Business همراه با کرک برنامه ای برای مشاهده ، ویرایش و ایجاد اسناد و فایلهای پی دی اف PDF می باشد . این نرم افزار جزء بهترین نرم افزارهای معرفی شده در این زمینه می باشد . بدلیل کوچک بودن حجم نرم افزار ، سرعت بالا در اجرا و ایجاد فایل PDF این نرم افزار از سایر رقبا در این زمینه پیشی گرفته است . شما می توانید فایلهای پی دی اف را با هم ادغام نمایید و صفحات آنها را کم و زیاد و یا ویرایش کنید . فرم های الکترونیکی جدید و

محمدامین ازادبخت بازدید : 122 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Easy GIF Animator محبوبترین نرم افزار در زمینه ی ساخت تصاویر متحرک و بنرهای تبلیغاتی در دنیا می باشد . با استفاده از GIF Animator می توانید انیمیشن های خود را ساخته و ویرایش نمایید همچنین تصاویر با کیفیت خود را به صورت متحرک ساخته و استفاده نمایید . هیچ نرم افزار دیگری با این ویژگی در این زمینه در دنیا وجود ندارد . این نرم افزار همچنین توانایی تبدیل فایل های GIF را به فایل های خروجی کم حجم را دارد . شما همچنین می توانید از ویدیوهای خود نیز با فرمت GIF عکس تهیه (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 173 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از نصب نرم افزار Nitro Pro ، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود . نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است . Nitro Pro قادر است مجموعه ای از اسناد پی دی اف را با هم ادغام کند ، فایل ها را مورد ویرایش قرار دهد ، از نظر امنیتی برروی اسناد پسورد بگذارد ، اقدام به تبدیل فرمت پی دی اف به فرمت های دیگر کند و در

محمدامین ازادبخت بازدید : 212 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Autodesks AutoCAD Plant 3D 2015 برای طراحی سه بعدی به صورت حرفه ای استفاده می شود . این نرم افزار کاربرد بیشتری برای مهندسین شیمی دارد زیرا به کمک آن می توان کل یک پالایشگاه پتروشیمی را شبیه سازی نمود . همچنین یک ابزار دقیق برای Piping و طراحی تجهیزات الکترونی می باشد . نرم افزار Autodesks به کاربران این امکان را می دهد تا پروژه های خود را به صورت حرفه ای طراحی نمایند . بهترین نرم افزاری که در دنیا در زمینه ی طراحی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 160 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار SPACECLAIM v2014 SP1 از کمپانی محبوب SpaceClaim Corporation می باشد . این نرم افزار تحت مدیریت کمپانی سازنده برنامه سالیدورکس طراحی شده است . هدف اصلی این نرم افزار تبدیل اجرای عمل ویرایش بر روی مدلهای سه بعدی می باشد . این بدین معنی می باشد که شما به راحتی می توانید مدلهای سه بعدی از اشیای گوناگون را به راحتی ویرایش کنید و تغییرات مورد نیاز خود را بر روی آن اعلام کنید . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 130 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Mathematica 8.0.4 for Linux  محصول کمپانی ولفریم می باشد . این نرم افزار کاربردی در زمینه ادغام توابع ریاضی و توابع گرافیکی 2D ,3D و برنامه ریزی عددی می باشد . این سیستم جامع قابل اطمینان و نوآور می باشد و میتوانید در زمینه های مختلف ریاضی در آن استفاده کنید . ریاضیات در این 20 سال پیشرفتهای زیادی کرده است و توانسته است خود را با محیط پیرامون ربط دهد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 157 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Business Card Designer طراحی کارت ویزیت نیاز شما برای طراحی کارت ویزیت مورد نظر شما را مرتفع میکند . شما بااستفاده از این نرم افزار کاربردی به راحتی می توانید ایده های خود را پیاده سازی کنید و طرحی که در نظر دارید را بکشید . بدین منظور شما باید ابتدا ایده خود را بر روی طرح اعمال کنید و پس از ان با استفاده از مراحلی ساده و باب میل به راحتی طرح مود نظر را رسم کنید . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 163 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Solidworks 2014 Sp3.0 Multilanguage x86/x64 نسخه جدید نرم افزار سالید ورکس ورژن 2014 می باشد که در ماه آپریل 2014 منتشر شده است . Solidworks برترین نرم افزار در زمینه طراحی قطعات صنعتی می باشد . شبیه ساز قطعات مهندسی از یک اتوماسیون پیشرفته اداری پیروی میکند به طوری که میتوانید سخت ترین قطعات صنعتی را به راحتی طراحی و پیاده سازی کنید . در واقع سالید ورکس ایده مهندسان حرفه ای را به راحتی عملیاتی میکند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 125 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

 نرم افزار Autodesk Robot Structural Analysis 2015  را هم اکنون میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . این نرم افزار در زمینه تجزیه تحلیل سازه های عظیم و پیچیده مورد استفاده قرار میگیرد . این نرم افزار را به جرات میتوان برترین نرم افزار در مورد تجزیه و تحلیل ساختمانی نام برد . شما با کمک این برنامه به راحتی سازه های عظیمی که طراحی کرده اید مورد ارزیابی دقیق قرار میدهید و از تمامی جوانب این بنا را میسنجید که در آینده دچار مشکل نشوید . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 181 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار Adobe Acrobat Pro همراه با کرک برای ویندوز از نرم افزار ادوب آکروبات ریدر را هم اکنون میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . این نرم افزار محصول کمپانی adobe می باشد و بوسیله آن میتوانید فایلهای با فرمت pdf را باز کرده و یا آن ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید . Adobe Acrobat Professional بسته نرم افزاری می باشد که در این سالیان اخیر توسط کمپانی ادوبی ساخته شد ه است . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 173 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Megatech MegaCAD 2D/3D 2014 نرم افزاری مناسب برای طراحی دو بعدی و سه بعدی اشیاء که به راحتی می توانید پارمترهای کوچک را با دقیقترین جزییات به صورت سه بعدی ط راحی کنید . در کمپانی های بزرگ با برنامه های کاربردی گوناگون طراح باید بتوانبد کوچکترین چیزها را طراحی کند . شما میتوانید با نرم افزار Megatech این طراحی ها را به صورت ساده و مناسب انجام دهید . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 212 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

64 پس زمینه کامپیوتر با موضوع مناظر طبیعی با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم آماده نموده ایم که امیدواریم برای شما مفید واقع شود . در این مجموعه 64 پس زمینه از زیباترین مناظر طبیعی جهان که شامل جنگل های بسیار زیبا , دریاها , کوهستان های برفی , مزارع کشاورزی در دل طبیعت , آبشارهای زیبا و بسیار دیدنی , دریاچه های زیبا در میان کوه ها و جنگل ها و ... را شامل می شود که (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 145 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود پروژه آماده افترافکت از دیجیتال جویس Matte Magic Series سری پروزه های اماده از شرکت ویدئو هایو می باشد که به راحتی میتوانید انواع پروژه های مورد نیاز افتر افکت خود را را از میان این فوتیجها دریافت کنید .  تا فیلم های ویدئویی و یا موزیک ویدئو هایی که در آرشیو دارید را ادیت کنید ، بوسیله این برنامه قادر خواهید بود پیام های بازرگانی در بالا یا پایین فایل ویدئویی قرار دهید هم چنین می توانید فیلم ها را دستکاری کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 158 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه Icon Collection Pack 2012 آیکون های ویندوز  جدیدترین مجموعه پک آیکون برای ویندوز ( ICO ) بدون فایل پی ان جی ( PNG ) با 1899 ایکون جدید نسبت به نسخه قبلی که بسیاری از آنها اچ دی ( HD ) می باشند . این مجموعه کامل و بی نطیر را می توانید از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید .    

محمدامین ازادبخت بازدید : 173 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون های جدید با موضوع زمستان در اختیارتان قرار داده ایم.این مجموعه شامل ١۴۴ آیکون با فرمت ICO و ١۴۴ آیکون با فرمت PNG در سایز ۱۲۸×۱۲۸ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید .  

محمدامین ازادبخت بازدید : 130 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون های گرافیکی بسیار زیبا به نام Affel Icon Pack  . این مجموعه  حاوی ۷۲ آیکون بسیار زیبا می باشد . آیکون های این مجموعه در ۲ فرمت PNG و ICO بوده و با  دارا بودن پس زمینه مشکی و بنفش  بسیار شیک و زیبا می باشند . با استفاده از این آیکون ها می توانید به شکل پوشه های ویندوزتان تنوع ببخشید و همچنین به طراحی های خود زیبایی ببخشید ! 

محمدامین ازادبخت بازدید : 221 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه بیش از ۹۰۰ آیکون بسیار زیبا و مختلف  با کیفیت HD برای استفاده در ویندوز خود و یا کارهای گرافیکی به صورت کاملا طبقه بندی شده که می توانید به سادگی به بخش های مورد نظر دسترسی پیدا کنید. فرمت این آیکون ها نیز ICO می باشد . شما دوستان و طراحان گرافیکی می توانید با امکانات جدید و به روز تمابل خود را به دریافت این پکها نشان دهد . هم اکنون میتوانید با ارئه این مجموعه راه دسترسی دوستان را به کارهای درست انجام دهید .  

محمدامین ازادبخت بازدید : 135 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ای از آیکون های بسیار زیبا و گرافیکی در سایت قرار داده شده است . این مجموعه حاوی ۴۹ آیکون بسیار زیبا می باشد . در جمع آوری این آیکون ها حجم مجموعه مورد توجه قرار گرفته است تا همه ی کاربران بتوانند از این مجموعه ی ارزشمند استفاده نمایند. این آیکون ها در ۲ فرمت PNG و ICO می باشند . با استفاده از این آیکون ها می توانید به شکل پوشه های ویندوزتان تنوع ببخشید و همچنین به طراحی های خود زیبایی ببخشید !  

محمدامین ازادبخت بازدید : 112 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه آیکون های جدید و زیبا با رنگ آبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۷۷ آیکون در سایز ۱۲۸×۱۲۸ می باشد. این مجموعه را به امید جلب رضایت شما عزیزان منتشر نموده است.امید است با بهره گیری از این مجموعه لذت ببرید .  

محمدامین ازادبخت بازدید : 166 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون های جدید برای ویندوز  مجموعه آیکون های جدید و با کیفیت را در این پست برای شما عزیزان به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۶۶ آیکون با فرمت های ICO و PNG در سایز ۱۲۸×۱۲۸ می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما را جلب کرده باشیم.  

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 938
  • بازدید سال : 12,112
  • بازدید کلی : 275,668