loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 218 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این مطلب تمامی نسخه های منتشر شده از ابتدای سال 2014 تا به امروز برای شما عزیزان قرار داده شده است . سیستم عامل ویندوز 8.1 آخرین شاهکار قول نرم افزار ، مایکروسافت می باشد . پس از آنکه مایکروسافت نیز به دسته تولید کنندگان تبلت های هوشمند روی آورد و تبلت ویندوزی خود را با نام Surface Pro عرضه نمود ، ویندوز 8 را نیز برای این مدل از تبلت ها بهینه کرد و امکانات بسیاری به آن اضافه نمود . نسخه ابتدایی ویندوز 8.1 با بازگشت به منوی استارت همواره سعی در جلب رضایت کاربران در سراسر دنیا دارد . پس از آن که حذف دکمه ویندوز از گوشه سمت چپ به مزاج کاربران سازگار نبود مهندسین این شرکت این بار آن را در ویندوز 8.1 با ظاهری هماهنگ با مد مترو طراحی کردند . از دیگر امکاناتی که به ویندوز 8.1 اضافه شده ورود کاربر توسط طراحی پترن است که قبلا آن را بر روی گوشی های اندرویدی دیده بودیم . همچنین جدا سازی اپ ها از صفحه ابتدایی ویندوز که بعد از ورود به این صفحه توسط یک فلش در قسمت پایین و سمت چپ قرار دارد و کاربر را به صفحه ای هدایت می کند که می تواند تمامی نرم افزار های نصب شده را مشاهده نماید و آن ها را بر طبق چیدمان های مختلف تنظیم نماید . از دیگر امکانات فوق العاده اضافه شده می توان به امکان Mount کردن فایل های ISO اشاره کرد که بدون نیاز به نرم افزار جانبی می توان این فایل ها را به یک درایو مجازی فرستاد و محتویات آن را مشاهده نمود . بخش امنیتی ویندوز نیز دستخوش تغییراتی شده بطوریکه سیستم امنیتی به Windows Defender تغییر نام داده که می تواند بهتر از قبل به شناسایی تهدید های امنیتی علیه سیستم بپردازد . اپ های مترو مانند Facebook و Twitter نیز در این نسخه بروز شدند و از قابلیت های بیشتر و محیط کاربری جذاب تری نسبت به نسخه قبل بهره می برند .

ویژگی های جدید اضافه شده به Windows 8.1 :

– بازگرداندن دکمه استارت به گوشه سمت چپ

– طبقه بندی اپ ها و جدا سازی انها از صفحه اصلی استارت

– لاک اسکرین گرافیکی

– بهینه سازی Windows Store

– اضافه شدن ابزارهای شبکه های اجتماعی

– اضافه شدن آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر

– قابلیت باز کردن فایل های ISO بدون نیاز به نرم افزار

– بهینه سازی سیستم امنیتی Windows Defender

– امکان بازگرداندن ویندوز به تنظیمات کارخانه ای

– ابزار ریست کردن پسورد ویندوز از طریق بوت

– تعمیر ویندوز در حالت Boot

– ورود مستقیم به میز کار بعد از لاگین

 تصاویری از محیط Windows 8.1

دانلود آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز Windows 8.1

نکات لازم به ذکر در هنگام نصب :

نصب ویندوز از طریق اجرای فایل Setup داخل DVD :

- اگر هنگام نصب به پیغام خطای زیر بر خورد کردید مراحل زیر را انجام دهید .

Something Happend

Setup Has Failed To Validate The Product Key

تصویری از پیغام خطا :

رفع مشکل :

ابتدا فایل های زیر را برای نسخه مربوطه دانلود نمایید :

دانلود  Validate Fix برای ویندوز 8.1 نسخه Enterprise

دانلود  Validate Fix برای ویندوز 8.1 نسخه Pro

سپس فایل ei.cfg را به فولدر Sources در مسیر فایل های نصب ویندوز کپی نمایید .

       ویندوز 8.1 Windows-8.1-Pic2 Windows-8.1-Pic3 Windows-8.1-Pic4 Windows-8.1-Pic5 Windows-8.1-Pic6 Windows-8.1-Pic7 Windows-8.1-Pic8 ویندوز 8.1Windows-8.1-Pic9

 

توضیحات مربوط به نسخه های مختلف Windows 8.1 :

نسخه اضافه شده ماه جولای 2014 دارای رابط کاربری ریکاوری در ابتدای ورود به ویندوز می باشد که می تواند بسیار کاربردی و نجات دهده باشد بطوریکه به عنوان مثال در قسمت سمت راست با فشردن کلید شماره 5 وارد بخش Explorer شوید که به شما اجازه می دهد به فایل های سیستم دسترسی داشته و در صورت نیاز فایل مورد نظر خود را که بر روی درایو دیگری کپی نمایید .

————————————————————————-

نسخه های Pro Embedded Industry  و Enterprise Embedded Industry دو نسخه بسیار سبک و ارائه شده با حداقل نرم افزار ها می باشند که برای اهداف آموزشی ، بانک ها ، دستگاه های ATM و … توسط مایکروسافت ارائه شده است . با نصب این ویندوز به نحو باور نکردنی سرعت بالا را در هنگام کار با سیستم خود تجربه می کنید .

توجه داشته باشید که این نسخه ها بصورت خودکار فعال نیستند و پس از نصب براحتی توسط نرم افزار KMSpico که در داخل فایل فشرده ویندوز هم قرار داده شده اقدام به فعال سازی ویندوز نمایید .

دانلود آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز Windows 8.1 بروز رسانی ماهانه از دانلود فارسی

ویژگی های نسخه فوریه 2015

فعال بودن Dotnet 3.5
فعال بودن Dotnet 4.5.2
نصب خودکار Direct x 11
نصب خودکار Silver light
نصب خودکار Defender
نصب خودکار Java 8
نصب خودکار Mozila firefox 35.0.1
Opera Stable 27.0.1689.54
Adobe Shockwave Player 12.1
Foxit Reader
Winrar 5.20

همراه با 2 نرم افزار برای فعالسازی ویندوز

 


آخرین نسخه 2015 بدون نیاز به فعالسازی

لینک های دانلود

شرکت سازنده :Microsoft

حجم فایل :حجم برای هر نسخه متفاوت می باشد

تاریخ انتشار :1393/9/2

محمدامین ازادبخت بازدید : 188 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار تغییر محیط ویندوز xp ، vista ، 7 و 8 به ویندوز 10 که به تازگی بر اساس امکانات جدید ویندوز 10 ارایه شده است می تواند زیبایی و تنوع را به ویندوز شما هدیه کند . نرم افزار Windows 10 Skin Pack در مجموع شامل 3 نرم افزار می باشد . ابتدا با استفاده از نرم افزار Start Menu  می توانید ظاهری مشابه استارت ویندوز 10 ایجاد کنید . همانطور که می دانید ظاهر ویندوز 10 ترکیبی از 2 استارت ویندوز های 7 و 8 می باشد …

محمدامین ازادبخت بازدید : 145 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سسیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است و وعده انتشار آن را در اواسط سال 2015 اعلام کرده . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز …

محمدامین ازادبخت بازدید : 225 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/05/20 – Microsoft Windows 8.1 نسخه ماه جولای اضافه شد . در این مطلب تمامی نسخه های منتشر شده از ابتدای سال 2014 تا به امروز برای شما عزیزان قرار داده شده است . سیستم عامل ویندوز 8.1 آخرین شاهکار قول نرم افزار ، مایکروسافت می باشد . پس از آنکه مایکروسافت نیز به دسته تولید کنندگان تبلت های هوشمند روی آورد و تبلت ویندوزی خود را با نام Surface Pro عرضه نمود ، ویندوز 8 را نیز برای این مدل از تبلت ها بهینه کرد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 143 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نسخه جدید ویندوز توسط کمپانی مایکروسافت به بازار عرضه گردید و اینبار شما شاهد تغییرات به سزایی در این نسخه هستید . نام این نسخه از ویندوز 8.1 لقب گرفته است . شما با نصب این سیستم عامل جدید می توانید تمامی ویژگی های ویندوز را در کنار هم داشته باشید و از نکات جدیدی که در این سیستم عامل گنجانده شده است استفاده بهینه کنید . پس از عرضه این ویندوز بسیاری از کاربران درگیر مشکل بزرگی شدند و آن نبود سریال کرک برای این ویندوز بوده است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 156 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز سرور یکی از پرکاربردترین نسخه های سیستم عامل ویندوز که برای استفاده در سرور ها طراحی شده است . ویندوز سرور به منظور افزایش قدرت و کارایی نسل جدید شبکه ها ، برنامه های کاربردی و خدمات وب ساخته شده است . با استفاده از ویندوز سرور شما قادر خواهید بود خواسته ها و تجربیات ارزشمند کاربران خود را توسعه ، انتقال و مدیریت نمایید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 240 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز 8.1 نسخه کامل و نهایی مایکروسافت می باشد که به تازگی منتشر شده است این ویندوز دارای محدودیت هایی در قسمت های مختلف از جمله آفیس 2013 است به همین منظور ما برای شما آخرین کرک قابل استفاده در ویندوز8.1 را آماده کرده ایم به نام KMSmicro v5.0.1 که تمام قابلیت های ویندوز 8.1 را برای شما به طور فعال سازی قرار می دهد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 147 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز 8.2 که با نام مستعار ویندوز 9 قرار است وارد بازار جهانی شود بسیاری از طرفداران سیستم عامل ویندوز را چشم به راه خود کرده است . به گفته شرکت ارائه دهنده این ویندوز به عنوان سرویس پک 2 ویندوز 8.1 ارائه شده که با نام ویندوز 8.2 و اسم مستعار ویندوز 9 در حال ارائه شدن می باشد . شرکت ماکروسافت ارائه ویندوز 8.2 را بعد از آخرین نسخه ویندوز 8.1 ، 9 ماه پیش بینی کرده که قرار است با تفاوت های چشم گیری ، روانه بازار شود (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 143 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای ویندوز، نرم افزار ابزارهای محبوب ویندوز می باشد، این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی جدیدترین نرم افزارهای دلخواه و کاربردی خود را جستجو کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید، بوسیله این نرم افزار می توانید مجموعه کامل جدیدترین نرم افزارها را بصورت کاملا رایگان و به صورت آپدیت شده دریافت کنید، مجموعه کامل نرم افزارهای محبوب مناسب ویندوزهای XP ، 8 ، 7 می باشد . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 191 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز 8 یکی از برترین ویندوزهای شرکت ماکروسافت می باشد که با یک سری ویژگی های متمایز نسبت به ویندوز 7 همراه شد . محیط گرافیکی این نرم افزار و استفاده از نرم افزارهای در نظر گرفته شده در ویندوز به علت پیچیدگی زیاد کاربران مایل به استفاده از این نرم افزارهای کاربردی و تخصصی ویندوز نمی باشند و رو به نرم افزارهای جانبی می آورند . با استفاده از ویندوز Windows 8 Underground میتوان به تمامی ابزارهای ویندوز فقط با چند کلیک ساده دست پیدا کنید و تغییرات خود را اعمال کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 766 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز Windows 7 Ultimate SP1 Dec2013 یکی از برترین ویندوزهایی می باشد که در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۹ نسخه نهایی آن به بازار عرضه شد . ویندوز ارائه شده برای کاربران کامپیوتر خانگی و اداری تولید شده که میتوان ۷ نسل از سیستم عامل های ویندوز می باشد . آیتم های ارائه شده برای این نسخه از ویندوز نسبت به نسخه قبلی که همان ویندوز ویستا می باشد بیشتر بوده و  پشتیبانی از Virtual Hard Disk که برای بهبود کارائی در پردازنده های هسته ای و بهبود عملکرد ویندوز می باشد قابل پشتیبانی است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 224 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/4/23 - نرم افزار WinSetupFromUSB نسخه 1.04 اضافه شد .نرم افزار WinSetupFromUSB برای کاربران که میخواهند از طریق فلش مموری بر روی سیستم ویندوز نصب کنند مناسب می باشد . نرم افزار ارائه شده دارای یک رابطه سازمان یافته است که طی مراحل گوناگون بوت از طریق ویندوز را فعال میکند . با استفاده از دکمه اختصاصی در نرم افزار فرمت فایل موجود را مشخص میکنید .از طریق نرم افزار میتواند سیستم عامل های ویندوز و لینوکس را از طریق فلش مموری نصب کنید . ویندوزهای پشتیبانی شده 2000 ، 2003 ، ایکس پی ، ویستا ،

محمدامین ازادبخت بازدید : 225 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز 7 در سال 2009 توسط شرکت ماکروسافت روانه بازار شد . نسخه ویندوز سون بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ویستا ارائه شد . ویندوز ویستا به علت برخی مشکلات و عدم رضایت کاربران در این ویندوز ، شرکت ماکروسافت به سرعت بعد از ویندوز ویستا تصمیم به ساخت ویندوز جدیدی با نام ویندوز سون گرفت . استفاده از فایروال قدرتمند ورود کاربران به صفحات وب مخرب که با خود تروجان را حمل میکنند را مسدود میکند و به کاربر اخطار میدهد علاوه بر امنیت در اینترنت از ورود نرم افزارهای مخرب (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 130 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوز ایکس پی که در اوایل سال 2001 توسط شرکت ماکروسافت ارائه شده که جایگزین مناسبی برای ویندوز 2000 بود . هسته اصلی ویندوز ایکس پی بر روی ویندوز ان تی و 2000 پایه گذاری شده است . ویندوز ایکس پی توانست لقب یکی از محبوبترین ویندوز های معروف در سراسر دنیا را به خود نسبت دهد . در حال حاضر گفته می شود بیش از چهارصد میلیون نسخه در حال استفاده (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 130 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت ماکروسافت به طور میانگین هر 4 سال یکبار تمدید میشود و نسخه جدیدی از ویندوزهای خود را روانه بازار میکند . آخرین نسخه ویندوز ارائه شده توسط این شرکت ویندوز 8.1 می باشد . شرکت ماکروسافت در سال 2012 ویندوز 8 نسخه آزمایشی را روانه بازار کرد . بعد از اعمال تغییرات جزئی بر روی ویندوز نسخه نهایی آن روانه بازار شد . برخی از کاربرانی که دسترسی به (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 213 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار بوت کردن سی دی و فلش Sergei Strelec نرم افزاری می باشد که به شما اجازه بوت کردن ویندوز 8 نسخه ی PE را می دهد موارد استفاده ی آن دیسک ها و پارتیشن بندی می باشد و همچنین برای پشتیبانی گیری از دیسک ها و پارتیشن های ایجاد شده استفاده می گردد . همچنین دارای برنامه بازیابی اطلاعات (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 942
  • بازدید سال : 12,116
  • بازدید کلی : 275,672