loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 450 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

پس زمینه متحرک و فوق العاده زیبای پرندگان برای گوشی های اندروید بصورت رایگان منتشر شد . هنگامی که شما صفحه نمایش گوشی خود را لمس می کنید پرندگان را بصورت زنده می بینید که واکنش نشان می دهند . این پس زمینه متحرک و زیبا برای گوشی های اندروید بر روی سرورهای دانلود فارسی قرار گرفت .  Added:02.04.2013For Android 2.1 and higherاز این پس برنامه و بازی های جدید گوشی های اندروید را دقیقا بعد از انتشار از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . دانلود پس زمینه متحرک Funny Birds Live Wallpaper برای گوشی های اندروید با لینک مستقیم از دانلود فارسی

درباره تم ,
محمدامین ازادبخت بازدید : 327 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین تم برای گوشی های اندروید بصورت 3 بعدی که نسل جدید تم می باشد که با قابلیت پوشه های هوشمند ، ویدجت 3d ، مجموعه ای از پنل هال و ویدجت ، صفحه اصلی و لانچری 3 بعدی برای استفاده شما بر روی سایت  قرار گرفت .    Current Version: 1.2.4Requires Android: 2.1 and upمناسب برای نسخه 201 به بالاجدیدترین بازیهای و برنامه های اندروید را می توانید  از دانلود فارسی با لینک مستقیم دریافت نمایید .دانلود تم SPB Shell 3D برای گوشی های اندروید با لینک مستقیم

درباره تم ,
محمدامین ازادبخت بازدید : 205 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

«Earth HD Deluxe» یکی از زیباترین و باکیفیت ترین پس زمینه هایی است که برای اندروید به تازگی منتشر شده است. با این پس زمینه لایو ، حالات گوناگون کره زمین را بر اساس زمان فعلی در گوشی خود خواهید داشت. می توانید به غیر از حالت معمولی کره زمین ، حالت های دیگری مثل آینده ، جنگ های آخرالزمانی ، عصر یخی و.. را انتخاب کنید. این پس زمینه لایو را هم اکنون می توانید از سایت دانلود فارسی دریافت کنید. (بیشتر…)

درباره تم ,
محمدامین ازادبخت بازدید : 132 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

لانچر Holo Launcher به عنوان یک زیبا ساز محیط تلفن های همراه شما ساخته شده است . به طور گسترده و پیشرفته لانچرهای مختلفی وارد عرصه اینترنت برای نسخه های اندروید شده است . اگر به دنبال یک لانچر کم حجم میگردید به شما توصیه میشود از لانچر Holo Launcher استفاده کنید زیرا از سرعت دستگاه شما کم نمیکند و باعث زیباتر شدن ظاهر دستگاه اندرویدی شما میشود (بیشتر…)

درباره تم ,
محمدامین ازادبخت بازدید : 236 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار 3D Flip Clock & World Weather که به عنوان یک ویجت ساعت سه بعدی و نمایش وضعیت آب و هوایی می باشد در سایزهای 2*4 یا 2*5 برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است . مجموعه پوسته های به کار رفته در این نرم افزار 36 عدد می باشد و همراه 5 پوسته آیکون می باشد . شما میتوانید با استفاده از ویجت محیط صفحه نمایش خود را زیبا کنید و همچنین میتوانید از تنظیمات پیشرفته این نرم افزار استفاده کنید . (بیشتر…)

درباره تم ,
محمدامین ازادبخت بازدید : 251 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Next Launcher Theme مجموعه کاملی از آخرین و زیباترین تم ها برای تمامی سیستم های اندروید می باشد، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین و کاملترین مجموعه تم های زیبای تلفن همراه را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده است، این مجموعه شامل تم های رنگی و فوق العاده زیبا دارای 30 آیکون ویژه و 3 تصویر زمینه HD، تم هایی با دارا بودن آیکون هایی شیشه ای به همراه اثرات تابش خیره کننده ی نور محیط، تم هایی بر گرفته از عکس های طبیعت، تم های (بیشتر…)

درباره تم ,
محمدامین ازادبخت بازدید : 296 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Next Launcher Luxury 3D Theme تم زیبا یکی از نرم افزارهای بسیار پرطرفدار سیستم های اندروید است. این نرم افزار از تعدادی تم های بسیار زیبا و سه بعدی طراحی شده است. در این نرم افزار از تعداد 10 تصویر زمینه و تم هایی با وضوح بالا با اندازه ( 1920X1080 ) استفاده شده است. این نرم افزار دارای 225 آیکون ویژه و لوکس می باشد، شما می توانید در ادامه مطلب تمامی تصاویر مربوط به این نرم افزار را مشاهده بفرمایید (بیشتر…)

درباره تم ,
محمدامین ازادبخت بازدید : 136 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

پکیج کامل Game And App بازی و نرم افزارهای اندروید در اختیار همه شما کاربران محترم سایت بصورت کاملا متفاوت قرار گرفت. این پکیج شامل گلچینی بی نظیر از جدیدترین بازی های گرافیکی و پرطرفدار می باشد که شامل تمامی سنین برگرفته شده و همچنین گلچینی از به روزترین و جدیدترین نرم افزارهای کاربردی سیستم های اندروید می باشد. شما همکنون می توانید در ادامه مطلب تمامی ویژگی ها به همراه تصاویر تک تک بازی ها و نرم افزارها را مشاهده بفرمایید (بیشتر…)

درباره تم ,
درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 12,110
  • بازدید کلی : 275,666