loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 177 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 

این بازی دومین نسخه گسترش یافته از بازی استراتژیکی Age of Wonders III است که پس از ۱ سال تلاش مداوم برای علاقه مندان به این بازی و این سبک از بازی منتشر شده است. در بازی شما می توانید قلمروی خود را گسترش داده و به قدرت های بسیاری دست پیدا کنید. چالش های بسیاری در بازی وجود خواهند داشت که نیاز به هوش و استعداد بالایی برای عبور دارند. در مجموع Age of Wonders III Eternal Lords Expansion را می توان یک بازی استراتژیکی ، فکری و پر هیجان دانست. نیرو های شما در بازی جادویی و غیر طبیعی هستند که دارای قدرت ها و ویژگی های خاص خود هستند. به عنوان مثال می توانید ارتشی شامل استخوان هایی بسازید که بر خلاف تصور حرکت می کنند و دارای قدرت بالایی نیز هستند. و یا می توانید از حیوانات و موجودات غول پیکر و قدرتمند برای افزایش قدرت ارتش خود بهره ببرید. یکی از جذابیت های این بازی روبرویی قدرت های مختلف طبیعی مانند آتش، یخ، زندگی، مرگ و … هستند که این قدرت ها با سبکی استادانه در کنار هم قرار گرفته اند و ویژگی های خاص خود را نیز در بر می گیرند.

 


 

محمدامین ازادبخت بازدید : 375 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/05/12  آپدیت ورژن 1.1.150818 اضافه شد Valiant Hearts: The Great War بازی در سبک ماجراجویی , معمایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Montpellier ساخته شده است و برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC توسط استودیو Ubisoft منتشر شده است . داستان بازی در سال 1914 جریان دارد زمانی که Archduke Franz Ferdinand ترور می شود آلمان جنگ هسته ای بر روی روسیه را آغاز می کند . با شروع جنگ فرانسه تمام شهروندان آلمانی را از کشور خود اخراج می کند . Karl یکی از این افراد اخراجی بود و این امر (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 155 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبای Lili Child of Geos داستان دختری است که در جزیره ای اسرار آمیز گرفتار می شود . در این جزیره اسرار آمیز لیلی تعداد زیادی از اهالی محلی خنده دار آنجا را ملاقات می کند که در نهایت حاصل آن کشف اماکن و محیط های زیبا ، حل معما ها و پازل ها و در آخر هم از میان برداشتن تمامی دشمنان است . اگر به ماجراجویی علاقه دارید به شما اطمینان می دهیم که در این بازی خنده ، درد ، عشق و اشک را می توانید تجربه کنید . در ادامه (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 352 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Max The Curse of Brotherhood مکس طلسم برادری یکی از بازی های سبک فکری و پلتفرم است که توسط Press Play طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Microsoft Studios برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی در نمایشگاه E3 سال 2013 معرفی شد و همان تیمی که بر روی بازی Max & the Magic Marker مکس و قلم جادویی کار کرده بودند , بر روی این پروژه نیز کار می کنند . داستان از آنجا شروع می شود که روزی مکس (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 279 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبای شطرنج 3 بعدی Chess 3D که هم بصورت تکنفره ( با کامپیوتر بازی کنید )  و هم بصورت 2 نفره و هم آنلاین قابلیت بازی دارد را برای شما آماده کرده ایم . بازی شطرنج Chess 3D علاقمندان زیادی در سرتاسر جهان دارد و همگی از آن لذت می برند . در این بازی شما می توانید آزادانه دور زمین چرخیده و یا حتی زوم نمایید . می توانید مهره های شطرنج مورد علاقه خود را انتخاب نمایید . همچنین زمین بازی را نیز می توانید قبل از بازی انتخاب نمایید . محیط های بازی زیبایی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 204 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر The Swapper سواپر یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و فکری است که توسط Olli Harjola , Otto Hantula و Tom Jubert , Carlo Castellano طراحی و ساخته شده و کمپانی Facepalm Games نیز آن را در تاریخ 30 می 2013 به بازار عرضه کرده است . این بازی در ابتدا برای گوشی های موبایل طراحی شده بود و به خاطر استقبال خوبی که از این بازی صورت گرفت , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا این بازی را برای پلتفرم PC نیز منتشر کند . بازی در آینده ای بسیار دور اتفاق می افتد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 167 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی The Book of Unwritten Tales یک بازی ماجرایی در اشاره و کلیک می باشد که توسط استودیو آلمانی King Arts ساخته شده است . بازی قصه های نانوشته در سال 2011 منتشر شد و نسخه ی دوم آن با عنوان The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles در سال 2012 منتشر شد و قرار است در سال 2015 نسخه سوم این بازی منتشر شود . دستان بازی در زمانی می باشد که جهان درگیر جنگ بوده و یک باستان شناس (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 286 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Fritz Chess 13 یک بازی شطرنج آلمانی می باشد که توسط Gyula Horváth ساخته شده است و کمپانی ChessBase این بازی را منتشر کرده است . بازی شطرنج فرینتز دارای 13 نسخه می باشد که توسط Frans Morsch و Mathias Feist نوشته شده است . تاریخچه بازی شطرنج بر روی کامپیوتر به سال 1980 برمی گردد . شخصی با اسم Morsch و دوستش اولین نفراتی بودند که توانستند این برنامه را بسازند . در اوایل دهه 1990 شرکت (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 448
  • بازدید ماه : 956
  • بازدید سال : 12,130
  • بازدید کلی : 275,686