loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 745 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Acrobat Pro محصول کمپانی adobe می باشد و به وسیله آن می توانید فایل های با فرمت pdf را باز کرده و یا آن ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید . Adobe Acrobat Pro بسته نرم افزاری می باشد که در این سالیان اخیر توسط کمپانی ادوبی ساخته شد ه است . در واقع نرم افزار Adobe Acrobat Pro نسخه کامل Adobe Acrobat می باشد که وظیفه ادیت کردن و ساخت فایلهای مختلف با فرمت pdf را در خود جای می دهد . ابزار های …

محمدامین ازادبخت بازدید : 626 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

زمانی که می خواهیم یک ویندوز بر روی کامپیوتر نصب کنیم این کار را با استفاده از CD یا DVD انجام می دهیم اما توسط نرم افزار WinToFlash میتوانید ویندروز از طریق USB نصب کنید . با این نرم افزار میتوانید ویندوز های مختلفی مانند XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 و … را انتخاب و عملیات کپی اجرا خواهد شد . از امکانات این نرم افزار میتوان به انقال MS-DOS بر روی USB ، پشتیبانی از انواع سیستم عامل های مایکروسافت ، سرعت بالا در کپی و اجرا و … است .

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 184 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بدون شک نرم افزار WinRAR بهترین نرم افزار موجود برای فشرده سازی یا باز کردن فایل های فشرده شده است . تمامی فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در این نرم افزار پیدا خواهد شد . از فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد می توان به : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر اشاره نمود . از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract اشاره نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR بر روی انها نصب نیست نیز بتوانید براحتی آن ها را از حالت فشرده خارج کنید .این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا با استفاده از قدرت رمزگذاری بسیار بالای خود برای رمزگذاری روی فایل هایتان استفاده کنید . AES رمزگذاری پیشرفته و استانداری به شمار می رود که می توانید از آن برای رمزنگاری فایلهابتان استفاده کنید . همچنین این برنامه از فایلهایی تا حجم 8589 میلیارد گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد که در نوع خود کم نظیر است . همچنین شما با استفاده از سیستم Repair نرم افزار قادر خواهید بود فایلها ناقص و معیوب خود را مجددا بازسازی نمایید .

محمدامین ازادبخت بازدید : 185 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/05/20 - نسخه Adobe Photoshop CC 2014 v15.1.0.00 نسخه قابل حمل اضافه شد . نرم افزار Adobe Photoshop CC یکی از جدیدترین نسخه های فتوشاپ می باشد که به تازگی عرضه شده است . نرم افزار Adobe Photoshop CC  برای پردازش گرافیک شطرنجی است . این نرم افزار تعداد زیادی از فرمت های گرافیکی را پشتیبانی می کند . همچنین فتوشاپ به شما اجازه میدهد تا برای ایجاد تصاویر و ویرایش از آن استفاده کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 155 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین بروزرسانی : 1393/05/20 - نسخه FontExpert 2014 12.0.2 اضافه شد. نرم افزار FontExpert نرم افزاری است که با آن میتوان فونت های بسیاری را مشاهده کرد و از آنها استفاده کرد . نرم افزار FontExpert بدون توجه به محل قرار گیری فونت ها لیستی از مجموعه فونت های موجود را برای شما فراهم می کند تا پیش نمایشی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 148 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/04/08 – نسخه DVDFab 9.1.5.6 اضافه شد . DVDFab نام نرم افزاری است که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری می باشد را غیر فعال نمایید . این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 179 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار 4Videosoft 3D Converter 5.1.22.16562 مبدلی حرفه ای و پیشرفته است که به کاربران این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی دو بُعدی و سه بُعدی خود را به راحتی تبدیل کنند . با این مبدل 3D جادویی، شما می توانید به سادگی فایل های دو بُعدی خود را به فایل های سه بُعدی ، فایل های سه بُعدی خود را به فایل های دو  بُعدی و فایل های سه بُعدی را به فایل های سه بُعدی تبدیل کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 277 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار VueMinder Ultimate 11.2.0، نرم افزار تقویم و برنامه ریز حرفه ای است که به شما امکان می دهد تا برنامه ریزی خود را تحت کنترل خود بگیرید و هر موقع و به هر شکلی که می خواهید یادآور برنامه ی خود شوید . تنها با یک نگاه به برنامه که به صورت شفاف (Transparent) بر روی دسکتاپ شما قرار می گیرد، می توانید لیست کارها، یادداشتها و قرار ملاقات های خود را بررسی کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 163 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Aiseesoft FoneLab 8.0.8 بهترین و سریعترین نرم افزار برای بازیابی اطلاعات از دستگاه های لمسی iPhone/iPad/iPod Touch در سراسر جهان می باشد . پس از میلیون ها بار آزمایش کردن این نرم افزار، ما به شما اطمینان می دهیم که نرم افزار Aiseesoft FoneLab هیچ گونه تهدیدی برای دیوایس iOS شما و یا اطلاعاتتان محسوب نمی شود (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 213 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین بروزرسانی : 1393/04/21 - نسخه  iTunes 11.3 اضافه شد . نرم افزار آیتونز Itunes برترین نرم افزار مدیریت تلفن های همراه آیفون ، آیپاد ، آیپد می باشد که توسط شرکت اپل در سطح جهانی عرضه شده است . با استفاده از نرم افزار Itunes میتوانید دیوایس های مربوط به دستگاه خود را به صورت خودکار شناسایی کنید و از پنل نرم افزار مدیریت دستگاه را بر عهده بگیرید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 134 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/4/23 نرم افزار Winzip نسخه 18.5.1 اضافه شد .Winzip نرم افزاری بسیار عالی و کاربردی برای فشرده سازی و زیپ کردن و آشیو کردن فایلهای شماست . WinZip با بیش از 20 سال تجربه به عنوان رهبر در سری برنامه های فشرده سازی است. میتوان نرم افزار winzip v را یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های فشرده سازی دانست که تقریبا تمام کاربران ب این نرم افزار قدرتمند آشنا میباشند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 119 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Genie Timeline Professional نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات مهم سیستم می باشد . شما با کمک این نرم افزار براحتی می توانید از تمامی اطلاعات مهم و حیاتی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز و بروز هرگونه مشکل اقدام به بازیابی آنها کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 122 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/04/25 – Samsung Kies نسخه 3.2.14072 اضافه شد . نرم افزار Samsung Kies یکی از برترین نرم افزارهایی مدیریت گوشی های سامسونگ می باشد که توسط خود شرکت سامسونگ عرضه شده است . مدیریت تلفن های همراه یکی از دغدغه هایی است که کاربران با آن روبرو هستند و عموما با نرم افزارهای متفاوتی روبرو می شوند . اگر صاحب تلفن همراه سامسونگ هستید میتوانید مدیریت کاملی بر روی تلفن همراه خود توسط نرم افزار ارائه شده برقرار کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 353 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه نرم افزار DirectX نرم افزاری براي ويندوز است که کارايي گرافيکي آن را بالا ميبرد . DirectX به شما این امکان را می دهد تا در بازی ها و نرم افزارهایی که گرافیک بالا دارند به بهترین نحو از آن گرافیک استفاده کنید و محیط گرافیکی بهتری را تجربه کنید . اگر تا کنون به بازی های رایانه ای مشغول شده باشید ، با این مشکل حتما مواجه شده اید که صفحه بازی سیاه شده و از بازی خارج می شود ، این مشکل ، به علت نبود پیش نیازهای به روز سیستم شما (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 182 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/04/30 – نرم افزار Daemon Tools نسخه 4.49.1 اضافه شد .نرم افزار Daemon Tools یکی از قدیمی ترین نرم افزار ها برای مدیریت فایل های ایمیج از جمله ISO , MDX , MDS و NRG می باشد . توسط این نرم افزار شما می توانید بر روی ویندوز خود یک درایو مجازی ایجاد کرده و فرمت های مختلف را بر روی آن شبیه سازی کنید . فرمت هایی که نرم افزار Deamon Tools از آن پشتیبانی می کند عبارتند از *.iso, *.nrg, *.b5t, *.b6t, *.bwt, *.ccd, *.cdi, *.cue, *.isz, *.dmg, *.vhd و ... (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 254 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 نرم افزار 3DMark یک تست واقعی و فنی را از سیستم گرافیکی شما ارایه می دهد . با استفاده از این بسته قدرتمند که مجهز با فناوری تست با دایرکت ایکس 11 می باشد می توانید اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت پردازنده گرافیک و سی پی یو سیستم خود داشته باشید .  نرم افزار 3DMark دارای چند دموی حیرت انگیز و چشم نواز می باشد که در حین تست اجرا می شود و در خلال اجرای این دمو عوامل مختلف مورد بررسی قرار می گیرند . از جمله این عوامل سیستم فیزیک کارت گرافیک (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 120 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Shockwave Player ابزاری برای اجرا کردن فایل های چند رسانه ای تحت وب می باشد که وجود آن امروزه در هر سیستمی ضروری است . نرم افزار Adobe Shockwave به شما این امکان را می دهد تا به مشاهده ی محتویات اینترنتی مانند بازی ها ، کنفرانس های کاری و تبلیغات درون وب سایت ها بدون ایجاد مشکلی بپردازید . امروزه در اکثر سایت ها در بنر های تبلیغاتی ممکن است که در طراحی اینگونه از بنرها از این نرم افزار استفاده شده باشد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 348 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 Android SDK Release مجموعه ای از ابزارها، نمونه کد و اسنادی است که برای توسعه برنامه های آندروید مورد نیاز می باشد . اندروید سیستم عاملی است که بسرعت در حال گسترش و توسعه است و همه روزه دستگاه  های جدیدی مبتنی بر این سیستم عامل وارد بازار می شوند و برنامه های متنوعی نیز برای این سیستم عامل تولید می شوند ، برنامه نویسی اندروید کاریست بسیار ساده تنها کافی است با شیوه های برنامه نویسی جدید آشنا باشید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 142 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/04/31 – نرم افزار FarStone TotalRecovery Pro نسخه 10.03.20140425 اضافه شد . نرم افزار FarStone TotalRecovery Pro یکی از برترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات حذف شده می باشد که با توجه به کامل بودن ابزارهای نرم افزار کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است . با استفاده از نرم افزار FarStone TotalRecovery Pro میتوانید از عکس ها ، فیلم ها ، ایمیل ها ، فایل ها ، پوشه ها ، برنامه های کاربردی ، ویندوز ، درایورهای سخت افزار پشتیبان گیری کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 184 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار ImTOO iPhone Video Converter 7.7.3.20131014 + Portable برنامه ای پرتابل برای تبدیل فایل های ویدیویی به انواع فرمت های دیگر ویدیویی است . ImTOO بهترین نرم افزار طراحی شده برای تبدیل فرمت های ویدیویی در آیفون می باشد . این نرم افزار به طرفداران آیفون 4، آیفون 3GS، آیفون 3G، این امکان را می دهد تا انواع فرمت های ویدیویی مثل AVI, MPEG, WMV, DivX, MKV, H.264, AVCHD, MOV, MP4, RM, RMVB و VOB را برای آیفون تبدیل کنند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 179 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Advanced Driver Updater 2.1.1086.15901 برنامه ای است که توسط شرکت Systweak تهیه و عرضه شده است، درایورهای سیستم شما را به صورت خودکار دانلود و نصب می کند . این نرم افزار تمامی سخت افزار های کامپیوتر شما را اسکن کرده و درایورهای خارج از روز آنها را شناسایی می کند و با اتصال به سایت های مربوطه، آپدیت مناسب برای سخت افزار های شما را پیشنهاد می کند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 146 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار تنظیم سرعت فن کیس SpeedFan 4.49 برنامه ای است برای کنترل و نظارت بر ولتاژ، سرعت فن و درجه ی حرارت کامپیوتر. نرم افزار SpeedFan حتی می تواند به اطلاعات هوشمندانه ای از قبیل S.M.A.R.T. دست بیاید و درجه ی حرارت هارد دیسک را نشان دهد. نرم افزار SpeedFan از دیسک های SCSI نیز پشتیبانی می کند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 148 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Movie Collector Cobalt Pro که توسط کمپانی Collectorz.com ساخته و عرضه شده است، نرم افزاری جهت ایجاد دیتا بیس برای آرشیو فیلم ها و سریال های شماست . شما می توانید با کمک این نرم افزار برای فیلم های Blu-Ray و DVD خود در کوتاه ترین زمان ممکن، دیتا بیس زیبایی ایجاد کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 195 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/04/11 – Eclipse نسخه 4.4 Luna اضافه شد . جاوا  یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌ گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد . زبان جاوا بر پایه ی ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند و ساختار های پیچیده ی سی ++ در جاوا حذف شده است به طوری که هدف از ساخت زبان جاوا زبانی کوچکتر و ساده تر و امن تر از سی ++ بود (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 210 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/04/11 – Adobe Reader نسخه 11.0.07 اضافه شد . نرم افزار Adobe Reader محبوب ترین نرم افزار در جهان برای مشاهده ، ایجاد ، مدیریت و دستکاری فایل های PDF می باشد . فایل های PDF استاندارد ترین نوع فایل متنی بشمار می رود . این نرم افزار برای عموم در سال 1993 منتشر شد و در ابتدا 50 دلار قیمت گذاری شده بود تا قبل از اینکه شرکت Adobe ادوب این نسخه را بصورت رایگان منتشر کند . الیته نسخه حرفه ای ( PRO ) این نرم افزار هنوز (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 130 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Wunderlist 2.3.0.31 برنامه ای بسیار قدرتمندی برای مدیریت زمان و به اشتراک گذاری لیست کارهای شماست . فرقی نمی کند که می خواهید به ماجراجویی در آبهای بی کران بپردازید و یا لیست خرید خود را برای کسانی که دوست دارید به اشتراک بگذارید یا اینکه به کار خود مشغول شوید، نرم افزار Wunderlist برای رسیدن به اهداف شما در کنارتان خواهد بود (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 208 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ClipX 1.0.3.8، نرم افزار بسیار سبک و کوچکی برای مدیریت کلیپ بورد کامپیوتر کاربران است . این نرم افزار می تواند توسط یک کلید فوری اجرا شود و از هر دو نوع کلیپ بورد "Bitmap" و "Text" پشتیبانی می کند . نرم افزار ClipX طرز فکر شما درباره ی عملیات های کلیپ بورد را تغییر خواهد داد (بیشتر…)

تعداد صفحات : 3

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 380
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 12,062
  • بازدید کلی : 275,618