loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 585 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی Leos Fortune ساخت استودیو 1337 و Senri LLC می باشد که برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است . بازی Leo’s Fortune در سبک پلتفرمینگ , ماجرایی می باشد و شما در طول بازی به دنبال دزد مرموزی هستید که طلاهای شما را دزدیده است . طراحی زیبا بازی باعث شده تا گیم پلی جذاب آن با سبک ماجراجویش افراد مختلفی را نسبت به خود جذب کند . هر مرحله از بازی طراحی خاص خودش را دارد و هر صحنه از بازی را نفس گیر کرده است …

محمدامین ازادبخت بازدید : 145 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Ice Age Adventures توسط استودیو Gameloft ساخته شده است که در زمینه ی بازی های موبایل همیشه بهترین عملکرد را دارد . این نسخه از بازی ماجراجویی های عصر یخبندان روایت داستان Scrat می باشد که به دنبال بلوط نفرین شده در سرتاسر جهان می رود از طرفی Manny , Diego و بقیه افراد به صورت اتفاقی سر از مکانی تازه درآورده اند . آنها از خانه و خانواده خود دور بوده و به صورت شناور بر روی دریا می باشند . شما در (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 286 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

بالاخره پس از مدت ها انتظار جیلبرک پایدار iOS 7.1 و iOS 7.1.1 منتشر شد . بنا به درخواست بسیاری از کاربران امروز روش گام به گام جیلبریک کردن iOS 7.1 و iOS 7.1.1 را برای شما قرار می دهیم . فقط توجه داشته باشید که این جیلبریک فقط در ورژن های 7.1 و 7.11 قابل نصب می باشد اگر دیوایس شما به این نسخه از آی او اس آپدیت نشده است می توانید در مرحله اول دیوایس خود را به این نسخه از iOS آپدیت (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 145 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای مختلفی در زمینه چت و مکالمه ی رایگان وجود دارد که معروفترین آنها وایبر , لاین و غیره می باشد . یکی از نرم افزارهایی که به تازگی جای خود را در میان گوشی های هوشمند باز کرده Bee Talk می باشد . اساس کار این نرم افزار نیز مانند نرم افزارهای دیگر بوده و بر پایه چت و مکالمه می باشد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود آپشنی به نام Shake است که این قابلیت را به شما می دهد تا افراد نزدیک به خود را پیدا کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 192 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین بروزرسانی : 1393/05/19 - نسخه iTunes 11.3.1 اضافه شد . نرم افزار آیتونز Itunes برترین نرم افزار مدیریت تلفن های همراه آیفون ، آیپاد ، آیپد می باشد که توسط شرکت اپل در سطح جهانی عرضه شده است . با استفاده از نرم افزار Itunes میتوانید دیوایس های مربوط به دستگاه خود را به صورت خودکار شناسایی کنید و از پنل نرم افزار مدیریت دستگاه را بر عهده بگیرید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 146 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما مهارت خاصی در کنترل موتور در جاده های پر پیچ و خم دارید ؟ آیا شما تمایل دارید مهارتتان در موتورسواری را به رخ دوستانتان بکشید ؟ بازی Badass Trial Race موتورسواری در جاده های پر پیچ و خم یکی از دوس داشتنی ترین بازی های موتور سواری است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توانسته است آن را نسبت به بازی های مشابه خود متمایز سازد . بازی Badass Trial Race (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 682 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Absolute RC plane simulator شبیه ساز هواپیمای RC یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین بازی های روز دنیا است که توانسته است طرفداران زیادی به دست آورد . طراحان بازی Absolute RC plane simulator سعی کرده اند در یک فضای واقع گرایانه روش به پرواز در آوردن هواپیما را شبیه سازی کنند . شمادر این بازی نقش یک خلبان را ایفا می کنید و به هدایت هواپیما در طول پرواز می پردازید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 334 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

طراحان بازی بعد از مشاهده ی استقبال گسترده ی مردم از کارتون های هری پاتر تصمیم گرفتند نسخه ی بازی آن را نیز تهیه کنند و بدین ترتیب استارت طراحی بازی LEGO Harry Potter لگو هری پاتر زده شد . جادو ، سحر ، جادوگران و جنگ های غیرمنتظره بازی LEGO Harry Potter را همچون کارتون آن در برگرفته اند و پلیر های بازی هر لحظه منتظره وقوع یک حادثه ی شگفت انگیز می باشند . شما در بازی لگو هری پاتر در قالب شخصیت (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 145 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

بازی Pilot’s Path یکی از کار های شرکت بازی سازی Happymagenta است . در این بازی زیبا شما در نقش یک خلبان نیروی هوایی ارتش قرار که بعد از استعفا از ارتش ، برای باندهای خلافکاری فعالیت میکنید و باید با هلیکوپتر جنگی خود به ماجراجویی و جنگ با دشمنان بپردازید .این بازی بر روی صفحه های رتینا تجربه ی بهتری از پرواز را به شما میدهد و قابلیتهای زیادی برای بازی کردن بر روی دیوایسهای دیگر از طریق Air Play و دیگر روشها دارد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

محمدامین ازادبخت بازدید : 160 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Formula Force مسابقات فرمول 1 از بازی های مسابقه ای منحصر به فردی می باشد که در جاده های رویایی با اتوموبیل هایی فوق العاده برگزار می شود . از ویژگی های برتر بازی Formula Force جاده های زیبای متفاوتی است که درون آن طراحی شده که جاده ها زیبای در کنار گرافیک بالا فضای بازی را به دنیای حقیقی نزدیک کرده است . حالت های مختلف بازی و جام های قهرمانی متنوع از دیگر جذابیت های بازی به شمار می آید . در اطراف جاده های طراحی شده (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 170 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Wonder Zoo باغ وحش شگفت انگیز یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی های استراتژیک روز دنیاست که خیلی زود توانست نام خود را بر سطح جهان مطرح کند . شکارچی غیرمجازی به نام جک وارد جنگل شده است و در حال منقرض کردن حیوانات کمیاب می باشد . شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا از وقوع چنین حادثه ای جلوگیری کنید ، در طول این پروسه اتفاقات هیجان انگیز و جالبی رخ می دهد که می تواند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 215 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما به شکار مرغابی علاقه دارید ؟ آیا رفتن به شکار از تفریحات مورد علاقه ی شما به حساب می آید ؟ بازی Duck Hunter Pro 3D شکارچی مرغابی از جذاب ترین و زیباترین بازی های روز دنیاست که تجربه ی شکار را برای تمامی پلیر های خود به ارمغان می آورد . گرافیک خیره کننده ی بازی Duck Hunter Pro 3D احساس شکار در فضای حقیقی را به کاربران خود القا می کند و این موضوع (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 167 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

هنگامی که از پلیر های بازی Armored Tank: Assault 2 تانک زره پوش پرسیده شود برجسته ترین ویژگی بازی چیست قطعا آنها از گرافیک بالا و فیزیک واقع گرایانه آن یاد خواهند کرد . بازی Armored Tank: Assault 2 در دسته ی بازی های اکشن جای می گیرد . شما در این بازی سوار بر یک تانک بریتانیایی وارد فضای بازی می شوید و وظیفه دارید تمام دشمنانتان را باهدف گیری درست (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 204 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دخنر شهردار توسط باندی جنایتکار ربوده شده ، متروی شهر به دست آنها افتاده و رعب و وحشت سایه بر شهر انداخته است . شهردار که نمی تواند اوضاع شهر را چنین ببیند شما را فرا می خواند و از شما می خواهد با تشکیل باندی وضعیت شهر را از این حالت خارج نمایید و دخترش را به او بازگردانید . شما و باندتان برای رسیدن به هدفتان کار سختی پیش رو دارید و باید با افراد زیادی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 153 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Age of warriors:The frozen Elantra دوره ی رزمندگان یکی از بازی های جذاب اکشن و استراتژیک روز دنیاست که خیلی زود توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند . بدی ها بر خوبی ها احاطه کرده اند و پادشاهی شهر را در اخنیار خود قرار داده اند ، شما که طرفدار خوبی ها هستید در حال آماده کردن ارتشی برای مبارزه با بدی ها می باشید . در بازی Age of warriors:The frozen Elantra شما برای رسیدن به هدفتان (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 133 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Sunny Seeds 2 دانه های آفتابی یکی از بازی های ساده اما جذاب روز دنیا می باشد . در این بازی شما باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرید تا بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری با موفقیت به پایان برسانید . در بازی Sunny Seeds 2 حالت های مختلفی برای بازی کردن طراحی شده است . در صفحه ی اصلی تعدادی عدد در جدولی چیده شده است ، در حالتی از بازی شما باید اعداد مجاوری (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 130 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Gangstar: Miami Vindication گنگستر در میامی یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی های روز دنیا می باشد که خیلی زود توانست نام خود را بر سر زبان مردم دنیا ببیند . شما در فضای بازی دارای یک شخصیت می باشید ، شخصیتی که رانندگی می کند ، لباس میخرد ، دعوا می کند و مهمتر از همه ، در راستای اهداف گروهش به انجام ماموریت های متفاوت می پردازد . از ویژگی های برتر (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 268 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

طراحان بازی با مشاهده ی محبوبیت و جذابیت کارتون های لاک پشت های نینجا تصمیم گرفتند بازی آن را نیز تولید کنند , بازی ای با شخصیت های شناخته شده ی کارتون لاک پشت های نینجا که این مشخصه می تواند برای پلیر های آن از جذابیت خاصی برخوردار باشد . ارواح شیطانی به جهان حمله کرده اند و تمام دنیا را  تحت تاثیر خود قرار داده اند . شما به کمک سه نفر از دوستانتان یک گروه (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 151 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Zomb Raider حمله ی زامبی ها یکی از زیباترین و دوس داشتنی ترین بازیهای منطقی می باشد که تاکنون طراحی شده است . شما در بازی Zomb Raider در منطقه ای قرار دارید که مملو از زامبی هایی است که درون قلعه های مخصوص خود سکونت کرده اند . شما باید طوری مسیر خود را انتخاب کنید که مورد تهاجم زامبی ها قرار نگیرید . از ویژگی های برتر بازی حمله ی زامبی ها گرافیک بالای آن (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 134 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Catch The Berry شکار توت فرنگی یکی از فانتزی ترین بازی های تلفن همراه می باشد . شما در بازی Catch The Berry باید به قهرمان بازی کمک کنید تا مسیری را انتخاب کند که تمام توت فرنگی ها داخل سبدش قرار بگیرد . در مراحل بالاتر ذهن شما با موانع پیچیده تری مثل خار و سنگ به چالش کشیده می شود و شما باید مسیر را طوری تعیین کنید که قهرمان بازی با آنها برخورد نداشته باشد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 131 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Defenders Of Suntoria مدافعان سانتوریا یکی از زیباترین بازی های استراتژیک حال حاضر دنیا می باشد . شما در این بازی باید به شکلی ارتش را هدایت کنید که در برابر حملات ارواح شیطانی بتوانند ایستادگی و از جان پادشاه حفاظت کنند . بازی Defenders Of Suntoria از بازی های اعتیاد آوری است که تلاش برای تقویت ارتش ساعتها شما را جذب بازی می کند . شما باید برای جلوگیری (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 139 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Nimbuzz مسنجر که برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است یک مسنجر می باشد که میتواند با اکانت های مختلف شما را به مسنجر متصل کند. بوسیله این نرم افزار میتوانید با اتصال به اینترنت با تمامی دوستانتان بصورت کاملا رایگان چت و گفتگو کنید. نرم افزار نیمباز قدرت ارسال پیام های ویدیویی را دارا می باشد و شما می توانید با سرعت بسیار بالا برای تمامی دوستان و آشنایانتان عکس، فیلم ارسال کنید. همچنین می توانید بوسیله نرم افزار نیمباز بصورت تکی و یا گروهی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 138 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Knights N Squires شوالیه اسکوارز از معدود بازی هایی میباشد که در تمام  سایت های سر تا سر دنیا توانسته است نمره ی بالایی برای برای خود کسب کند . شاهزاده بازی طی حوادثی توسط افرادی شرور دزدیده میشود ، پادشاه شهر که بسیار نگران حال پرنسس میباشد پلیر را به قصر خود دعوت میکند و مسئولیت آزاد کردن شاهزاده از دست گروگان گیران (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 12,067
  • بازدید کلی : 275,623