loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 663 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

کمپانی Avast یکی از معروفترین و محبوبترین شرکت های تولید کننده ی نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس می باشد که نسخه 2014 محصولاتکمپانی Avast در سراسر جهان بیش از 200 میلیون کاربر دارد . نرم افزار Avast Premier یکی دیگر از محصولات این شرکت در زمینه تولید آنتی ویروس است که به گفته ی مدیران Avast کاملترین و بهترین نرم افزار امنیتی تولید شده توسط شرکت Avast می باشد . نرم افزار Avast Premier 2014 تمامی امکانات موجود در Avast Anti Virus و Avast Internet Security را داراست . موتور …

محمدامین ازادبخت بازدید : 668 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

کمپانی Avast در سال 1988 فعالیت خود را در جمهوری چک آغاز کرد و اکنون، نرم افزار Avast دارای بیش ار 170 میلیون کاربر در سراسر جهان است . آنتی ویروس آواست دارای دو نسخه تجاری و رایگان است . از اوایل خرداد ماه سال 1391 به خاطر سیاست های جهانی و تحریم، سرور آپدیت آنتی ویروس Avast، امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت را برای IP های ایرانی مسدود کرد و کاربران داخل ایران دیگر قادر به آپدیت کردن نرم افزار آنتی ویروس Avast خود به صورت آنلاین نیستند …

محمدامین ازادبخت بازدید : 157 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/03/20 : آپدیت 10 ژوئن 2014 اضافه شد . آخرین آپدیت آنتی ویروس AVG Anti-Virus Updates از دانلود فارسی . بیشتر سایتهای آنتی ویروس ها آی پی کاربران ایرانی را مسدود کرده و آنها را برای آبدیت کردن آنتی ویروس خود دچار مشکل کرده اند . اکنون این مشکل برطرف شده و شما براحتی می توانید آپدیت AVG آنتی ویروس خود را با لینک مستقیم از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید .  (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 222 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین بروزرسانی : 21 خرداد ماه 1393 . آخرین آپدیت آنتی ویروس Microsoft Security Essentials که محصول شرکت مایکروسافت می باشد و مخصوص سیستم عامل ویندوز است .  نرم افزار Microsoft Security Essentials به صورت  کم حجم عرضه شده  و دلیل آن به علت آپدیت نبودن آنتی ویروس است . شما میتوانید با دانلود آپدیت آفلاین با سرعت بالاتر آنتی ویروس خود را آپدیت کنید . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 155 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Folder Lock رمزگذاری و قفل فایل ها یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن می توانیم در یک چشم به هم زدن فایل , عکس و مستندات بیشماری را پنهان , قفل و یا رمزگذاری کنیم . این نرم افزار این امکان را به کاربران می دهد تا بر روی فایل های شخصی خود رمز بگذارند . این  نرم افزار فایل ها را غیر قابل حذف ,  مخفی و از دید کودکان و دیگران پنهان می نماید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 222 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/04/03 : نرم افزار Avast! Free Antivirus – نسخه 9.0.2020 اضافه شد . از نظر بسیاری از کاربران آخرین نسخه آنتی ویروس Avast! Free Antivirus اوست رایگان بهترین آنتی ویروس رایگان موجود در بازار به حساب می آید که برای استفاده های غیر تجاری و خانگی بسیار کارآمد و مطئن می باشد . این نرم افزار دارای موتور اسکن شناسایی ویروس می باشد شما با استفاده از این نرم افزار تمام مطالبی که در سیستم خود دارید را اسکن می کند در این نرم افزار شما میتوانید به دیوار آتش که برای امنیت اینترنت و محافظت از جاسوسی می

محمدامین ازادبخت بازدید : 148 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار LastPass مدیریت پسوردهای اینترنتی، برنامه ای آنلاین برای مدیریت پسوردها می باشد که به صورت اتوماتیک فرم های Login سایت ها را تنها با یک کلیک پر می کند . این نرم افزار کوچک و کارآمد اینترنتی که به صورت پلاگین بر روی مرورگرهای شما نصب می شود، داده ها و اطلاعات شما را با کامپیوتری که عموما از آن استفاده می کنید هماهنگ می کند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 281 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Advanced Folder Encryption، نرم افزاری برای رمزگذاری بر روی فایل ها و پوشه ها در ویندوز می باشد . این نرم افزار می تواند به طور همزمان فایل ها و پوشه های شما را رمزگذاری، پنهان و قفل کند . نرم افزار Advanced Folder Encryption به طور مستقیم با Windows Explorer هماهنگ می شود و شما می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها خود را رمزگذاری و رمز گشایی کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 232 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/04/21 : نسخه AVG Internet Security2014 14.0 Build4716 اضافه شد . نرم افزار AVG Internet Security را میتوان جزو برترین نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیت اینترنتی نام برد . AVG اینترنت سکیوریتی 2014 برنامه ای برای حفاظت از کامپیوتر خود از اشیا خطرناک و تهدیدات شبکه در نظر گرفته شده است . بلوک کردن ویروس ها ، تروجان ها ، جاسوس افزارها ، دیوار آتش برای محافظت در برابر حملات شبکه ساخت و طراحی شده است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 157 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Kaspersky Internet Security با ترکیب کردن روش ها و تکنولوژی های مختلف از کامپیوتر شما در برابر نرم افزار های مخرب و تهدید های اینترنتی از جمله سارقین اینترنتی که سعی در دزدی اموال و هویت شما دارند، محافظت می کند . کمپانی Kaspersky Lab با ارائه نرم افزاری با رابط کاربری آسان که کمترین تاثیر را بر روی سرعت اجرایی کامپیوتر شما دارد، به یاری شما می آید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 197 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Hitman Pro 3.7.9.216 پاکسازی نرم افزارهای مخرب با کرک با حجم کم خود توانست طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند . نرم افزار با استفاده از موتور جستجو قدرتمند تمامی فایل های موجود بر روی هارد دیسک را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد . Hitman Pro 3.7.9.216 نرم افزاری قدرتمند جهت شناسایی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 252 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار VMware Workstation ماشین مجازی سازی نام نرم افزاری محبوب در زمینه مجازی سازی می باشد که در ماه آپریل 2014 منتشر گردیده است . یکی از ویژگی های بارز نرم افزار VMware Workstation محیط کاربری ساده و در دسترس بودن گزینه های این نرم افزار می باشد . آن دسته از افرادی که در زمینه کانفیگ سرور می باشند استفاده های فراوانی از این نرم افزار میکنند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 108 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Uniblue PowerSuite  نرم افزاری بهینه برای افزایش سرعت سیستم است که میتواند نرم افزارهایی که سرعت سیستم شما را کم میکند ببندد تا سیستم شما بهتر  و با سرعت بیشتر کار کند. این مجموعه با ترکیب نرم افزارهای RegistryBooster، DriverScanner و SpeedUpMyPC در یک رابط گرافیکی ، می تواند کارآیی کامپیوتر شما را به صورت محسوسی افزایش دهد.تمامی امکانات این سه برنامه به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 149 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

به وسیله نرم افزار Product Key Explorer دستیابی به سریال نرم افزارها می توانید تمامی شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف کرده و در سیستم خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید. نرم افزار Product Key Explorer قدرت استخراج بیش از 500 نرم افزار مختلف را دارد و با استفاده از روش های مختلف و بسیار حرفه ای آنها را استخراج می کند. نرم افزار Product Key Explorer قدرت استخراج سریال های نرم افزارهای سیستم عامل ویندوز (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 139 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Kerio Connect یک ایمیل تبلیغاتی و سرور Groupware می باشد که توسط کمپانی Kerio Thechnologies ساخته شده است و بر روی سیستم عامل های ویندوز , لینوکس و او اس ایکس فعال می باشد . تا قبل از ارائه ورژن 6.7 نام این نرم افزار Kerio MailServer نام داشت . نرم افزار اتصال کریو برنده جایزه بوده و جایگزین مناسبی برای Microsoft Exchange می باشد و مناسب برای تمام بیزینس های کوچک می باشد و قابلیت حمل توسط نسخه های موبایل را (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 211 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس McAfee Antivirus Plus توسط شرکت Intel Security ساخته شده است . بازار McAfee VirusScan مربوط به کاربران خانگی و کاربران اداری می باشد . همچنین برای شرکت های عظیم تجاری VirusScan Enterprise را ارائه داده است . کمپانی MaAfee همچنان آنتی ویروس هایی تحت عنوان VirusScan For Mac برای سیستم عامل های Mac OS نیز ارائه داده است . سیستم McAfee VirusScan برای استفاده در شبکه های اینترنتی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 252 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس McAfee Stinger ابزاری مناسب که به صورت رایگان ارائه شده است و قابل استفاده توسط کاربران و مدیران برای حذف ویروس خاص , روت کیت ها , فرایندهای در حال اجرا و ماژول های بارگذاری شده می باشد . McAfee Stinger ابزاری مناسب و کم حجم برای مقابله با سیستم های دارای ویروس به جای استفاده از آنتی ویروس های پر حجم و سنگین می باشد . قابل استفاده در فلش مموری ها بوده و به راحتی در هر جا بارگذاری می شود . قابلیت شناسایی بیش از 6000 ویروس (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 126 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/02/30 - نسخه Avast Complete Pack 2014 اضافه شد . نرم افزار آنتی ویروس اینترنت سکوریتی اوست Avast Internet Security یکی از برترین نرم افزارهایی که میتوان در زمینه امنیتی معرفی کرد . آنتی ویروس Avast Internet Security که نسخه نهایی این سری از نرم افزار توسط شرکت اوست به بازار جهانی معرفی شد و کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است . نسخه 2014 این آنتی ویروس بیش از 200 میلیون کاربر در سرار دنیا را در بر میگیرد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 165 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار USB Disk Security در برابر تهدیها و ویروس هایی که از درگاه USB به سیستم آسیب می زنند از سیستم شما محافظت می نماید . نرم افزار USB Disk Security بهترین آنتی ویروس برای درگاه یو اس بی شما می باشد . این نرم افزار بصورت روزانه آپدیت شده و تمامی راه های نفوذ ویروس ها ، تروجان ها و جاسوس ها را به سیستم شما از طریق پورت USB مسدود می نماید . در ادامه به ویژگی های این نرم افزار اشاره خواهیم کرد .  ویژگی های نرم افزار USB Disk Security :- محافظت در برابر تمامی تهدیدها

محمدامین ازادبخت بازدید : 139 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Silver Key Standard برای رمزگذاری فایل ها در محیط اینترنت استفاده می شود . همیشه فایل هایی وجود دارد که برای ارسال کردن آنها در محیط اینترنت نیاز به گذاشتن رمز می باشد . بسیاری برنامه و نرم افزار در این زمینه وجود دارد ولی ممکن است است به علت گران بودن استفاده از آنها مقرون به صرفه نباشد . به همین منظور استفاده از نرم افزار Silver Key برای رمزگذاری بسیار مناسب می باشد . این نرم افزار (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 121 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Sandboxie برنامه های شما را تحت کنترل دارد و در یک فضای مجزا اجرا میکند و از تغییرات دائمی در برنامه ها و داده های کامپیوتر شما جلوگیری میکند . از مزایای نرم افزار Sandboxie می توان به تحت کنترل داشتن مرورگر شما و به دام انداختن فایل ها و نرم افزار های مخرب دانلود شده بدون اینکه هیچ گونه ارتباطی با فایل های ویندوز داشته باشد می باشد و به راحتی می توان آنها را پاک کرد . این نرم افزار با ایجاد یه فضای جداگانه برای اجرای برنامه ها و فایل ها بدون ایجاد ارتباط آنها

محمدامین ازادبخت بازدید : 173 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت پسوردها AI RoboForm Enterprise 7.9.3.9 Final که نسخه نهایی آن در سال 2014 ارائه شد با برخی تغییرات چشم گیری همراه شد . با استفاده از نرم افزار مدیریت کلمه عبور با فرم هوش مصنوعی کاربران میتوانند به صورت خودکار در زمانی که برای بازگذاری یک صفحه انجام میدهند بدون تایپ پسورد وارد صفحه مورد نظر شوند و زمان کمتری را صرف کنند . مدیریت رمز عبور (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 139 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار F-Secure Internet Security 2014 یک نرم افزار محبوب امنیتی برای محیط اینترنت می باشد . این نرم افزار بسیار سبک می باشد و فضای کمی از سیستم را اشغال می کند و با استفاده از پروتکل های ویژه مجموعه ای از امنیت را فراهم می نماید . زمانی که برنامه اجرا می شود آیکون آن در پایین صفحه شروع به کار کرده و هنگامی که کاربر در محیط اینترنت مشغول به کار می شود امنیت آن را بالا می برد . همچنین قابلیت (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 150 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای کاربردی Abelssoft Software Pack 2014 یکی از کاملترین برنامه هایی است که هر کاربر برای سیستم خود با آن ها نیاز دارد . مجموعه در نظر گرفته شده شامل 25 نرم افزار کاربردی می باشد که در سال 2014 عرضه شده است . نرم افزارها به صورت اکتیو بوده و نیازی به کرک و یا سریال نامبر ندارد . نرم افزار در زمینه ویرایش موزیک و فایل ویدئویی ، پخش کننده موسیقی ، افزایش سرعت کامپیوتر ، ویرایش تصاویر ، امنیتی ، مرورگرها (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 157 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف کامل اطلاعات شخصی East-Tec Eraser 2014 برای کاربرانی که بر روی سیستم خود اطلاعات شخصی و محرمانه ای را نگه داری میکنند مناسب می باشد . نرم افزار با استفاده از دسته بندی های مشخص شده به 6 بخش تقسیم میشود . هدف از ارائه نرم افزار پاکسازی اطلاعات شخصی در داخل مرورگرها می باشد که به حالت های Cache و مکالمات چت روم و حذف کوکی های (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 194 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار بیت دفندر اینترنت سکیوریتی BitDefender Internet Security فایروالی جامع برای افزایش امنیت و حفاظت از اطلاعات شخصی شما می باشد . حفاظت چند لایه در وب ، بانکداری آنلاین امن ، کنترل کودکان توسط والدین و برقراری امنیت بدون افت سرعت . شما آنتی ویروس و آنتی اسپایوری قوی و کارآمد و مطمئن در برابر نرم افزارهای مخرب با فن آوری جدید اسکن تطبیقی پیش رویتان دارید و برای افزایش سرعت و عملکرد بهتر می توانید از آن استفاده نمایید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 161 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار ضد جاسوسی Emsisoft Internet Security Pack 8.1.0.40 توسط کمپانی ام سی سافت منتشر شد . نرم افزار Emsisoft Internet Security یک نرم افزار جامع امنیتی می باشد که شامل آنتی ویروس و antispyware می باشد . پک از دو دسته Emsisoft Anti-Malware و Emsisoft Online Armor Premium تشکیل شده است . میتوان قدرتمند بودن نرم افزار را به بخش Anti-Malware اختصاص (بیشتر…)

تعداد صفحات : 3

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 12,119
  • بازدید کلی : 275,675