loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 560 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Dreamweaver CC طراحی وبسایت سری جدیدی از محصولات Adobe می باشد . نرم افزار Adobe Dreamweaver CC Final بدین معناست که در آینده شما میتوانید صفحات وبی را با ویژگی بهتر و کیفیت برتر طراحی کنید.در نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 2014 Final شما میتوانید پروژه های خود را به اشتراک بگذارید و نظرات فوری از معماران و طراحان در سراسر جهان دریافت کنید . ابزار  NEW CSS به شما اجازه میدهد کد های وب استاندارد تولید کنید . سرعت اعمال نوشتن کد css در این سری …

محمدامین ازادبخت بازدید : 142 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Photoshop CC یکی از جدیدترین نسخه های فتوشاپ می باشد که به تازگی عرضه شده است . نرم افزار Adobe Photoshop CC  برای پردازش گرافیک شطرنجی است . این نرم افزار تعداد زیادی از فرمت های گرافیکی را پشتیبانی می کند . همچنین فتوشاپ به شما اجازه میدهد تا برای ایجاد تصاویر و ویرایش از آن استفاده کنید . نرم افزار Adobe Photoshop CC برای نحوه کار با تصاویر واقعی ، رنگ های تصاویر اسکن شده ، رتوش ،تصحیح رنگ ، تحول نمودار ،تفکیک رنگ و … را به راحتی انجام خواهد داد تمام روش های گفته شده در بیت مپ در نرم افزار موجود می باشد . در نرم افزار Adobe Photoshop CC  با توجه به وسعت نرم افزار میتوان از سرعت و بهره وری بالا آن استفاده کرد و نسخه 64 بیتی آن سرعت چندین برابر را برای کاربران به ارمغان آورده است

محمدامین ازادبخت بازدید : 169 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار WYSIWYG Web Builder طراحی آسان صفحات وب با کرک توسط شرکت wysiwygwebbuilder منتشر شد . نرم افزار WYSIWYG Web Builder برای کاربرانی که علاقه به طراحی صفحات وب دارند و سواد کافی برای کد نویسی ندارند پیشنهاد میشود . با استفاده از نرم افزار میتوانید یک قالب با کیفیت بالا بدون نیاز به کد نویسی طراحی کنید . ابزارهای در دسترس قرار داده شده در هر بخش متفاوت می باشد و میتوان دسته ها را به (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 172 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار JetBrains PhpStorm 7.1.3 کد نویسی به زبان پی اچ پی یک محیط برنامه نویسی حرفه ای تحت وب می باشد . محیط برنامه نویسی Php در نرم افزار JetBrains PhpStorm بسیار سبک و هوشمند می باشد و میتوان تمامی ایرادات کد نویسی را به صورت خودکار رفع کنید . نرم افزار PhpStorm از کدهای برنامه نویسی PHP, CSS, HTML, XML, YAML, javascript پشتیبانی میکند . تجزیه و تحلیل کیفیت کد های استفاده شده در نرم افزار بازرسی کاملی را بر روی پروژه انجام میدهد تا تمامی مشکلات بر روی کد نویسی به کاربر نمایش داده شود سپس

محمدامین ازادبخت بازدید : 143 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار JetBrains PyCharm Professional 3.1.1 برنامه نویسی پایتون هوشمند نرم افزاری قدرتمند برای تجزیه و تحلیل کد های پایتون می باشد . نرم افزار ارائه شده از فناوریهای وب  Django, Flask, Google App Engine, Pyramid, web2py و از تکنولوژی زبان های برنامه نویسی Python,  javascript, CoffeeScript, TypeScript, HTML/CSS, Cython به صورت کامل پشتیبانی میکند . با استفاده از نرم افزارهای ارائه شده کاربران میتوانند تمامی کدهای برنامه نویسی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 124 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Microsoft SQL Server 2014 مدیریت بانک اطلاعاتی با کرک یکی از محصولات 2014 شرکت ماکروسافت می باشد که در نسخه های BUSINESS INTELLIGENCE EDITION و Web Edition و Developer Edition و Standard Edition و Enterprise ارائه شده است . با استفاده از ماکروسافت اس کیو ال 2014 کاربران میتوانند بانک اطلاعاتی عظیم برای اطلاعات خود طراحی کنند و از ویژگی برتر این نرم افزار که شامل امنیت (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 157 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار JetBrains WebStorm 8.0.1 ویرایشگر کدهای تحت وب با کرک زبان های HTML , CSS , JAVASCRIPT را به صورت کامل پشتیبانی میکند . میتوان توسط نرم افزار ارائه شده کد های صفحات تحت وب را به صورت کامل تجزیه و تحلیل کرد . زبان های ترکیبی استفاده شده به صورت کامل در نرم افزار بدون شاخه بندی قابل مشاهده و ویرایش می باشد . نرم افزار ارائه شده از زبان های HTML5 and CSS3, Node.js, AngularJS, Dart, CoffeeScript, TypeScript, LESS, Sass, Stylus, Karma, Mocha, Emmet, RequireJS. پشتیبانی (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 216 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار VMware Workstation ماشین مجازی سازی نام نرم افزاری محبوب در زمینه مجازی سازی می باشد که در ماه آپریل 2014 منتشر گردیده است . یکی از ویژگی های بارز نرم افزار VMware Workstation محیط کاربری ساده و در دسترس بودن گزینه های این نرم افزار می باشد . آن دسته از افرادی که در زمینه کانفیگ سرور می باشند استفاده های فراوانی از این نرم افزار میکنند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 183 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Mathematica 8.0.4 for Linux  محصول کمپانی ولفریم می باشد . این نرم افزار کاربردی در زمینه ادغام توابع ریاضی و توابع گرافیکی 2D ,3D و برنامه ریزی عددی می باشد . این سیستم جامع قابل اطمینان و نوآور می باشد و میتوانید در زمینه های مختلف ریاضی در آن استفاده کنید . ریاضیات در این 20 سال پیشرفتهای زیادی کرده است و توانسته است خود را با محیط پیرامون ربط دهد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 163 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار EditPlus یک ویرایشگر حرفه مخصوص کاربرانی است که امکاناتی فراتر از ادیتور پیشفرض ویندوز نیاز دارند . EditPlus می تواند ابزار بسیار مناسبی جهت استفاده برنامه نویسان باشد . این ویرایشگر به صورت پیشفرض از زبان های  HTML , CSS, PHP, ASP, Perl, C/C++, Java, javascript , VBScript پشتیبانی می کند . همچنین شما می توانید Syntax مورد نظر خود را باری استفاده به برنامه معرفی نمایید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 151 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Java Runtime Environment محصولی از شرکت Oracle می باشد . Java Runtime Environment به صورت یک ماشین مجازی عمل می کند و به شما امکان اجرای برنامه ها و بازی های نوشته شده توسط پلتفرم جاوا را می دهد . جاوا از جمله زبان های برنامه نویسی پایه می باشد که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد . آخرین آماری که توسط Oracle منتشر شده نشان می دهد که جاوا بر روی 3 بیلیون دستگاه نصب شده که رقمی حیرت انگیز است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 139 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات ۱۳۹۳/۰۳/22 : نرم افزار phpMyAdmin - نسخه 4.2.3 ( هر سه پلتفرم ویندوز ، مکینتاش و لینوکس )  اضافه شد . نرم افزار phpMyAdmin یک نرم افزار رایگان برای نوشتن زبان PHP در قسمت ادمین و مدیریت تمام وبسایتها است. phpMyAdmin  طیف گسترده ای از اقدامات زیر راپشتیبانی میکند.اغلب عملیات مورد استفاده توسط کاربر مانند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 186 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/04/03 : نرم افزار Adobe Dreamweaver CC – آپدیت نسخه 14.0.0 2014 اضافه شد . دانلود آخرین نسخه نرم افزار Adobe Dreamweaver CC طراحی وبسایت سری جدیدی از محصولات Adobe می باشد . نرم افزار Adobe Dreamweaver CC Final بدین معناست که در آینده شما میتوانید صفحات وبی را با ویژگی بهتر و کیفیت برتر طراحی کنید.در نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 2014 Final شما میتوانید پروژه های خود را به اشتراک بگذارید و نظرات فوری از معماران و طراحان در سراسر جهان دریافت کنید . (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 12,087
  • بازدید کلی : 275,643