loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 132 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

Assassins Creed Rogue بازی اکشن , ماجرایی یوبیسافت می باشد که به تازگی برای کنسول های نسل هفتم Xbox360 و PS3 معرفی شده است و توسط استودیو Ubisoft Sofia در حال ساخت می باشد . تاریخ انتشار بازی برای 11 نوامبر 2014 برنامه ریزی شده است . این نسخه هشتمین سری از مجموعه Assassins Creed بوده و حوادث داستانی آن بین دو نسخه Assaasins Creed 3 و Assassins Creed: Black Flag می باشد . کارکتر اصلی بازی فردی به نام Shay Cormas می باشد او در ابتدا یک اساسین بوده ولی بعد ها به (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 121 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به تازکی تریلری به صورت رسمی از قسمت گیم پلی عنوان FIFA 15 منتشر شد. در ادامه میتوانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده و دریافت نمایید.

محمدامین ازادبخت بازدید : 132 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
 
Sherlock Holmes معروف را دیگر همه می شناسند کارآگاه خبره انگلیسی که با همکار دوست داشتنی اش John Watson که در خیابان “بیکر” بلوک ۲۲۱B زندگی می کند و به طرز شگفت آوری به حل کردن معما های جنایی می پردازد و علاوه بر سینما و تلویزیون در صنعت گیم نیز طرفداران بسیاری دارد.
محمدامین ازادبخت بازدید : 104 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
 
یکی از بزرگترین و پرطرفدار نرین عناوین بدون شک بازی The Witcher 3: Wild Hunt می باشد که در همایش E3 2014 نمایش زیبایی از گیم پلی داشت که به تازگی این نمایش در دسترس قرار گرفته است.
محمدامین ازادبخت بازدید : 124 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
 
Far Cry 4  عنوانی به معنای جنون واقعی که در E3 با اولین نمایش خود عطش طرفداران این سری را بیشتر کرد به تازگی تریلری جدید از قابلیت جالب این عنوان منتشر شده است با ما همراه باشید.
محمدامین ازادبخت بازدید : 115 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
 
امروز لانچ تریلر یا همان تریلر نهایی عنوان مسابقه ای GRID: Autosport منتشر شد یعنی اینکه باید خود را برای هیجان مسابقه در سبک های مختلف اتوموبیل رانی آماده کنید.
محمدامین ازادبخت بازدید : 161 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
 
به تازگی اولین تریلر رسمی از بازی ایرانی جنون سیاه منتشر شده است که برای شما در ادامه با دو کیفیت متفاوت برای مشاهده و دریافت آماده شده است.
محمدامین ازادبخت بازدید : 168 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 شبیه ساز فوتبال حرفه ای 2015 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . همانطور که کمپانی کونامی در نمایشگاه E3 امسال وعده داده بود سرانجام تریلری کوتاه از این بازی منتشر کرد . کونامی بار دیگر قصد دارد به روزهای اوج خود بازگشته و رقابتی جذاب با رقیب دیرینه خود FIFA به راه بیندازد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 183 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain متال گیر سالید ۵ : رنج شبح یکی دیگر از بازی های سبک مخفی‌کاری و اکشن ماجراجویی است که توسط  Kojima Productions محصولات کوجیما و Hideo Kojima هیدئو کوجیما تولید و برای کنسول‌های خانگی PS3 و XBox360 در دست ساخت است و قرار است در تاریخ 31 دسامبر 2013 منتشر شود (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 130 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)
 

به تازگی تریلری جدید از عنوان Assassin’s Creed Unity منتشر شده است که در ادامه میتوانید مشاهده و دریافت نمایید.

بنابر گزارش سینماباکس، یکی از عناوین مورد انتظار امسال بدون شک جدیدترین عنوان سری محبوب Assassin’s Creed میباشد که قرار است با عنوان Assassin’s Creed Unity در تاریخ ۲۸ اکتبر ( ۶ آبان ۱۳۹۳ ) برای نسل هشتم ( PS4 , XBOX ONE ) و همچنین PC عرضه شود این عنوان از گرافیکی فوق العاده ای بهره میبرد که در جدیدترین تریلر میتوانید با موتور گرافیکی و چگونگی تغییرات گرافیک در بازی آشنا شوید.

در ادامه میتوانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده و دریافت نمایید.

محمدامین ازادبخت بازدید : 127 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

سازندگان عنوان جدید از سری Call Of Duty به تازگی تریلری جدید از بازی منتشر کرده اند که در آن با حال و هوای استودیوی سازنده بیشتر اشنا خواهید شد.

بنابر گزارش سینماباکس، قطعا یکی از محبوب ترین فرانچایز های که سالیانه شاهد غرضه یک نسخه از آن هستیم عنوان Call Of Duty است که یکی از پرطرفدارترین شوتر های صنعت گیم به شمار می آید. جدیدترین نسخه این عنوان Call Of Duty: Advanced Warfare نام دارد و اولین بازی از این سری محسوب می شود که برای نسل جدید منتشر خواهد شد و وظیفه ساخت آن را استودیوی Sledgehammer بر عهده دارد.

به تازگی این استودیوی تصویری با کیفیت ۱۰۸۰p از بازی منتشر کرده است که جزئیات و طراحی بسیار خیره کننده ای را به نمایش می گذارد در ادامه میتوانید این تصویر را مشاهده نمایید.

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 898
  • بازدید سال : 12,072
  • بازدید کلی : 275,628