loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 150 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

خلاصه داستان : با انحلال سازمان شیلد و نیاز انتقام‌ جویان به استراحت، تونی استارک یک هوش مصنوعی خودکار و خودآگاه به نام اولتران را می‌سازد که تهدیدات را از بین می‌ برد. اما خیلی زود این هوش مصنوعی تشخیص می‌ دهد که انسانها دشمن اصلی زمین هستند و تصمیم می‌ گیرد آنها را از بین ببرد.

محمدامین ازادبخت بازدید : 216 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اولین تیزر تریلر رسمی فیلم ابرقهرمانی «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) منتشر شد. در این پست تیزر کوتاه (Sneak Peek) این عنوان نیز قابل مشاهده و دریافت است. بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» عنوان جدید کمپانی برادران وارنر است ..

محمدامین ازادبخت بازدید : 177 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

کمپانی فاکس قرن بیستم، اولین تریلر رسمی فیلم فانتزی اکشن «چهار شگفت انگیز» (Fantastic Four) را منتشر کرد. تیزر تریلر این عنوان نیز در این پست قابل مشاهده و دریافت است. بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، این عنوان که بازسازی سری «چهار شگفت انگیز» می باشد توسط جاشوآ بنجامین ترنک، ... 

محمدامین ازادبخت بازدید : 123 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

خلاصه داستان :

این کمدی سیاه داستان بازیگر شکست خورده‌ ای به نام ریگان تامسون (مایکل کیتون) است که زمانی نقش یک ابر قهرمان اسطوره‌ای را بازی میکرده و اکنون می‌خواهد با حضور در نمایشی در برادوی که از روی داستانی کوتاه نوشته ریموند کارور تولید شده، شکوه از‌ دست‌ رفته خود را بازیابد. در روزهای مانده به شب اول اجرای نمایش او با غرور خود مبارزه می‌کند و می‌کوشد خانواده و موقعیت کاری‌اش را حفظ کند …

محمدامین ازادبخت بازدید : 234 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان :

داستان درباره یک نانوایی (James Corden) بی‌ فرزند و همسرش (Emily Blunt) است که راهی سفری در جنگل می‌ شوند تا با جادوگری (Meryl Streep) که خانواده آنها را طلسم کرده روبرو شوند و خود را از این نفرین رها کنند. آن‌ها در این سفر با راپونزل (Mackenzie Mauzy)، سیندرلا (Anna Kendrick)، جک و لوبیای سحرآمیز (Daniel Huttlestone) و دیگر شخصیت‌های قصه‌ های پریان کلاسیک برخورد می‌ کنند.

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 138 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان :

گروهی نوجوان در محلی عجیب بنام The Glade از خواب بیدار می شوند اما پس از بیداری هیچ چیزی بخاطر نمی آورند و نه تنها نمی دانند که چگونه وارد این محل شده اند بلکه اسم خودشان را هم فراموش کرده اند. آنها که سرانجام مجبور می شوند راهی برای خلاصی از آنجا پیدا کنند با مارپیچی تو در تو روبرو می شوند که اطرافش را دیوار های عظیم و سیاه در برگرفته است و در ورودی اش چند وقت یکبار باز می شود …

محمدامین ازادبخت بازدید : 237 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان :

کتنیس دو بار از «بازی‌های گرسنگی» جان سالم به در برده اما همچنان در امان نیست. «کنگره» عصبانی و به دنبال انتقام است، آنها فکر می‌کنند کتنیس باید تاوان ناآرامی‌ها را بپردازد و از آن بدتر، رئیس اسنو به صراحت گفته که هیچ‌کس در امان نیست، نه خانواده کاتنیس، نه دوستانش و نه مردم «منطقه ۱۲» …

محمدامین ازادبخت بازدید : 166 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان :

در یک آینده نه چندان دور که کره زمین در خطر نابودی قرار گرفته، ماجراجویی به نام مکس (تام هاردی) به همراهی چند آدم آواره راهی منطقه‌ای به نام وست لند شده و مقابله او با گروه های وحشی آغاز می شود.

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 187 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان :

پس از اینکه آنجلا خبرنگار جوان از حادثه وحشتناک ساختمان مسکونی در قسمت دوم فیلم نجات می یابد، با یک تانکر حمل نفت به یک کشتی نظامی منتقل می شود و پس از بررسی تانکر نفت توسط سربازان یافته می شود، اما آنها نمی دانند که آنجلا حامل ویروس شیطانی مرموز می باشد …

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 277 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

خلاصه داستان :

سربازی به نام بیل کیج (با بازی تام کروز) پس از کشته شدن در یک جنگ علیه بیگانگان بار دیگر زنده می شود و به موقعیت قبلی خود باز میگردد، این امر باعث می شود تا او با هر بار کشته شدن توانایی خود را نیز افزایش داده تا حتی بتواند به گونه ای سرنوشت خود را تغییر دهد.

محمدامین ازادبخت بازدید : 109 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان :

ملت درحال رشد میمون های تکامل یافته ژنتیکی به رهبری “سزار” توسط دسته ای از انسان ها که در دهه ی گذشته از انتشار ویروسی کشنده نجات یافته اند تهدید می شود؛ هر دوی این گونه ها برای مدتی در صلحی کوتاه به سر می بردند اما جنگی راه خواهد افتاد که در اخر مشخص می کند کدام گونه برای همیشه در زمین زندگی خواهد کرد.

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 141 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان :

سه گانه «هابیت» داستان سفر سیزده دورف به همراه گندالف،جادوگر بزرگ را روایت می‌ کند که به خانه بیلبو بگینز که یک هابیت و ساکن روستای شایر است می‌روند و در آنجا تصمیم می‌گیرند تا سفری دور و دراز را برای یافتن گنجینه‌ های افسانه‌ای آغاز کنند. در میانه‌های راه بیلبو از گروه جدا افتاده و گم می‌شود و در آنجا با گالوم روبرو می‌شود که که حلقه قدرت را در اختیار دارد. بیلبو با کلک حلقه را از گالوم می‌رباید و در نهایت به دوستانش می‌پیوندد. در ادامه نگهبان گنج افسانه‌ ای که اژدهایی به نام اسماگ است کشته می‌شود و دورفها و بیلبو بگینز به ثروت می‌ رسند .

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 155 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 

اولین تریلر از فیلم ترسناک «آنابل» که اسپین-آف عنوان موفق The Conjuring می باشد، منتشر شد.

بنابر گزارش سینما باکس، اگر عنوان The Conjuring به کارگردانی James Wan را مشاهده کرده باشید، می دانید یکی از عناصر شیطانی که دردسرهای زیادی برای کاراکترهای اصلی ایجاد کرد عروسکی بود به نام «آنابل» که داستان فیلم جدید کاملا به این عروسک شیطانی و قتل هایش می پردازد؛ در این عنوان James Wan در نقش تهیه کننده ظاهر شده است و سکان کارگردانی را John R. Leonetti در دست گرفته است؛ Gary Dauberman نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه را برعهده داشته است.

Tony Amendola ،Eric Ladin ،Annabelle Wallis و Alfre Woodard از بازیگران اصلی این عنوان هستند که قرار است در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۴ (۱۱ مهر ۱۳۹۳) در سینماهای آمریکای شمالی به اکران برسد.

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 900
  • بازدید سال : 12,074
  • بازدید کلی : 275,630