loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 656 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Nero برای آشنایان به کامپیوتر و نرم افزار دیگر نیازی به معرفی ندارد . نرم افزار Nero را می توان معروفترین و پر کاربردترین نرم افزار رایت و کپی بر روی انواع سی دی دانست . Nero 2015 به شما امکان می دهد تا فایل های موسیقی، فیلم و عکس خود را برای بهترین استفاده در سیستم های سینمای خانگی خود مدیریت، تبدیل و رایت نمایید . نرم افزار Nero 2015 Platinum این قابلیت را به شما می دهد تا برای استفاده هرچه بهتر بتوانید فایل های ویدیویی خود را …

محمدامین ازادبخت بازدید : 156 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

  دانلود رایگان فیلم سینمایی جدیداختاپوس با کیفیت بسیار عالی HD

با لینک مستقیم و فرمت MKV

دفتر اول: آهوی پیشونی سفید

 

 کارگردان: سیدجواد هاشمی‌ | موضوع: کودک و نوجوان | سال تولید: 1391

تاریخ انتشار: تیر 93 | مدت زمان: 86 دقیقه | کیفیت: HD

فرمت تصویر: MP4 | حجم:  706 مگابایت

خلاصه داستان: آهوی پیشونی سفید که به همراه پدر خود در جنگل زندگی می کند از دست بداخلاقی های پدر به ستوه آمده و تصمیم به رفتن سفر به قعر آرزوها به همراه عجوزه می کند …

محمدامین ازادبخت بازدید : 169 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/05/22 : نرم افزار Atomix Virtual DJ – نسخه 8.0.1 اضافه شد . نرم افزار Atomix Virtual DJ یکی از نرم افزارهای مشهور در زمینه میکس و ویرایش فایل های صوتی می باشد . در نرم افزار Virtual DJ شرکت سازنده سعی کرده تا از دستگاه دی جی شبیه سازی کند و کاربران را به سوی یک میکس حرفه ای موسیقی دعوت کند . با استفاده از نرم افزار می توانید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 158 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار CloneDVD 7 Ultimate 7.0.0.5 ، برنامه ای است بسیار کاربردی و آسان که جهت مدیریت دی وی دی ها استفاده می شود . به وسیله این نرم افزار می توایند در سریع ترین حالت ممکن دی وی دی هایتان را رایت و کپی کنید . این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است که باعث می شود کارتان را به راحتی و با سرعت بالا انجام دهید . با این نرم افزار شما می توانید قفل دی وی دی هایی مثل CSS, RC, RCE را شکسته و آنها را تکثیر کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 142 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

امروز می خواهیم یکی از جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزار DVD-Cloner 2013 را با ورژن جدید 10.60 Build 1210 به شما کاربران گرامی معرفی کنیم، همان طور که می دانید تمامی کسانی که با دی وی دی، رایت، کپی و تبدیل فرمت ها سر کار دارند به دنبال برنامه ای کاربردی هستند که بتواند تمامی دی وی دی های آنها را با کیفیت بالا و فشرده و سرعتی کم انجام دهد به همین خاطر سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین برنامه های کاربردی کپی فرمت های مختلف دی وی دی 2013 را در اختیار شما (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 148 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Blue-Cloner  یکی از نرم افزار های حرفه ای با ورژن جدید .4.40.614 می باشد، این نرم افزار برای پشتیبانی فیلم های شما طراحی شده است و شما می توانید فیلم های Blu-Ray را به BD-R/REs یا به هارد دیسک با کیفیت کاملا مشلبه کپی کنید، کار با این نرم افزار بسیار ساده است و سرعت کپی کردن شما را بالا می برد، نرم افزار بلو ری برای رایت و کپی دی وی دی می باشد و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات مختلف سفارشی شدن مانند انتخاب صدا و زیر نویس آهنگ (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 187 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

اغلب مردم که میخواهند یک دیسک یا DVD را رایت کنند با نرم افزار خود ویندوز این کار را انجام میدهند ، و حتی کسانی که از ویندوز۷ مثله نسخه های Ultimate, Home Premium, Professional برای رایت DVD استفاده میکنند گاهی به مشکلاتی برخورد میکنند که موجب سوختن دیسک میشود. به همین دلیل کاربران زیادی از ما یک راه حل خواستند که بتوانند با آن به راحتی و بهتر دیسک های خود را رایت کنند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 204 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Nero Burning Rom نسل بعدی برنامه های کپی دیسک و مالتی مدیا می باشد . این نرم افزار از مورد اعتماد ترین نرم افزارهای رسانه های دیجیتال در بین کاربران اینترنتی می باشد . با استفاده از نرم افزار Nero Burning Rom به شما امکان ایجاد ، حذف ، کپی ، تکثیر ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایلهای موسیقی ، ویدئو ، عکس و داده ها را می دهد . با استفاده از قسمت StartSmart زندگی دیجیتال شما انعطاف پذیرتر و سرگرم کننده تر خواهد بود . از نکات برجسته این نرم افزار می توان به استفاده

محمدامین ازادبخت بازدید : 139 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار EZ CD Audio Converter را میتوان به عنوان یک نرم افزار چندکاره در زمینه مبدل فایل های صوتی و رایت سی دی معرفی کرد . مبدل فایل های صوتی برترین ویژگی نرم افزار می باشد و توسط کارایی ساده میتوان فایل های صوتی خود را به فرمت های مختلف تبدیل کرد . پشتیبانی تمامی فرمت های صوتی توسط نرم افزار ذکر شده انجام میپذیرد . رمز گذاری بر روی فایل های صوتی امکان پذیر است که با فناوری exe. پشتیبانی می شود . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 134 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه بسته نرم افزاری Aiseesoft Bd Software Toolkit از 6 نرم افزار کاربردی تشکیل شده که به صورت یک بسته نرم افزاری برای کاربران ارائه شده است . نرم افزار های در نظر گرفته شده در این مجموعه را میتوان به مبدل ، پخش و رایت فایل های صوتی و تصویری تقسیم کرد . تمامی 6 نرم افزار در یک نرم افزار گنجانده شده و بدون هیچ دانش فنی می توان به آسانی از آن ها استفاده کرد . نرم افزار های ارائه شده به شرح زیر می باشد :1-Aiseesoft Blu-ray Ripper2-Aiseesoft Blu-ray Player3-Aiseesoft Blu-ray Copy 4-Aiseesoft DVD Creator 5-Aiseesoft

محمدامین ازادبخت بازدید : 151 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

با نرم افزار BurnAware 6.7 Professional میتوانید هرچه که بخواهید بر روی DVD و CD رایت کنید.BurnAware Free یک ابزار کاملا برجسته است که به شما امکان می دهد بیش از هر جنبه ای از فرآیند burn دیسک، کپی و مدیریت پشتیبان گیری دیسک برای رایت کردن همه انواع CD، DVD و دیسک های بلوری است. با نرم افزار BurnAware می توانید با تمام انواع داده ها، عکس های دیجیتال، فایل های صوتی و تصویری کار می کند و همچنین می تواند ایجاد یک دیسک را کپی و رایت کند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 154 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 نرم افزار System Navigator یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت فایل در جهان می باشد. نرم افزار System Navigator گزینه های زیادی را برای شما فراهم میکند مانند ایجاد ، کپی و حذف قایل ها از روی هارد همچنین تغییر نام و چاپ اسناد انتخاب شده ، این کار ها با استفاده از کلیپ بورد آسان تر شده است ، می توانید یک لیست تهیه و فایل های مورد علاقه خود را درون آن جای دهید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 159 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Ashampoo Burning Studio 14 v14.0.1.12 یکی از معروف ترین نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی و دیسک های بلوری می باشد . نرم افزار آشامپو بیش از 14 سال تجربه توانست نسخه های متفاوتی برای این نسخه در سراسر دنیا عرضه کند . توانایی ساخت پوشه و رایت توسط دیسک های CD / DVD / BlueRay توسط نرم افزار آشامپو پشتیبانی می شود . محیط کاربری نرم افزار به صورت گرافیکی در نظر گرفته شده و کاربران میتوانند با چند کلیک ساده دیسک مورد نظر خود را رایت نمایند (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 136 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار WinISO یکی از برترین نرم افزارهایی می باشد که ساخت و ویرایش فایل هایی با پسوند BIN , ISO را پشتیبانی میکند . با استفاده از نرم افزار ارائه شده کاربران میتوانند فایل های ISO , BIN را به صورت مستقیم در نرم افزار بازگذاری کنند و ویرایش فایل های موجود را بر عهده بگیرند . نرم افزار توانایی ویرایش اضافه کردن فایل ، تغییر نام پوشه ها ، تبدیل فایل های تصویری به فرمت استاندارد ISO را دارا می باشد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 140 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار SafeErase یک نرم افزار کاربردی برای حذف امن اطلاعات شخصی می باشد توسط نرم افزار ارائه شده میتوانید به صورت کامل از هارد دیسک و حریم خصوصی خود محافظت کنید . توسط نرم افزار میتوانید به صورت کامل فایل ها ، پوشه ها ، پرونده را حذف کنید . علاوه بر مدیریت وحذف نرم افزارهای موجود در هارد دیسک میتوان از دستگاه های جانبی همچون کارت حافظه ، USB استفاده کرد . استفاده از 6 روش برای پاک کردن فایل ها توسط شرکت ارائه دهنده در نظر گرفته شده است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 178 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Autoplay Menu Designer Pro نرم افزاری سازنده و کاربردی برای ساختن اتوران برای دیسک ها است . نرم افزار Autoplay Menu Designer Pro از یک ویزارد ساده و قدرتمند برخوردار است و می توانید از طرح های موجود استفاده کرده و آنها را ویرایش دهید . این نرم افزار هیچگونه محدودیتی ندارد و شما می توانید هرگونه فایل صوتی , تصاویر , متون , لینک ها و ... را بر روی فایل اتوران قرار دهید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 153 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار AutoPlay Media Studio نرم افزاری است که میتواند برای شما اتوران بسازد . تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید برای سی دی یا هر چیز دیگری اتوران بسازید این نرم افزار این امکان را به شما میدهد که اتوران مخصوص به هر برنامه ای با تغییرات دلخواه که بخواهید بسازید . نرم افزار AutoPlay Media Studio دارای طرح های از پیش آماده است (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 160 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار WinMount v3 برای ایجاد کردن درایو مجازی بسیار مفید است.خصوصیت های این ابزار هم شبیه دیگر نرم افزارهایی است که در این زمینه ارائه شده اند اما مهم ترین تفاوت و البته برتری اش نسبت به رقبا امکان اجرای فرمت های RAR ، Zip و 7Z در درایو مجازی است. بدون این که نیاز باشد فایل های حجیمی که با این فرمت ها فشرده شده اند اجرا شوند یا این که از حالت فشرده خارج گردند می توان با WinMount به راحتی و با درایومجازی که ایجاد شده به مانند یک فولدر معمولی محتویات فایل های فشرده را

محمدامین ازادبخت بازدید : 145 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار CD/DVD Door Guard Pro میتواند درب سی دی یا دی وی دی رام شما را قفل کند تا هر سی دی را نتواند بخواند . نرم افزار CD/DVD Door Guard Pro برنامه ای برای محافظت از دستگاه های DVD سیستم در مقابل خرابی و استفاده نادرست می باشد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 204 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

با نرم افزار IsoBuster میتوانید از دی وی دی ها و سی دی های خود ایمیج با فرمت ایسو (iso) تهیه کنید. همچنین با IsoBuster میتوانید دیسک هایی که قفل دارند را قفلشان را بشکنید و بتوانید به فایلهای آن دستیابی پیدا کنید و همچنین میتوانید فایلهای دیسکهایی که خش دارند را با راحتی استخراج کنید.IsoBuster یک ابزار است که می تواند فایل ها و داده ها از CD ها و یا دی وی دی های آسیب دیده را بهیود بدهد و فایلهای آنها را به صورت کاملا سالم استخراج کند.   ویژگیهای IsoBuster : پشتیبانی از تقریبا همه فرمت های تصویری شناخته شده پشتیبانی

محمدامین ازادبخت بازدید : 488 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

با نرم افزار CDBurnerXP میتوانید هر فرمتی که بخواهید بر روی دی وی دی یا سی دی به صورت عالی و با سرعتهای مختلف رایت کنید . CDBurnerXP شاید یکی از بهرین نرم افزارهای رایت باشد که قابلیت Image گرفتن را نیز دارد . CDBurnerXP میتواند برای درست کردن یک سی دی Audio و فایلهای تصویری و بوت کردن به کار رود (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 146 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 نرم افزار RAMDisk ابزاری است برای وقتی که شما میخواهید یک درایو یا فضای مجازی بر روی رم حود بسازید و آنرا بهینه سازی  و استفاده کنید.این فضا را میتوانید تا 4 گیگابایت افزایش دهید که بتوانید از امکانات بیشتر بهره ببرید.نرم افزار RAMDisk میتوانید فایلهای مهم را مثل صفحات پیج , دیتا بیسها , تمپلیتها و... را ذخیره کند.اين نرم افزار را ميتوانيد از سايت دانلود فارسي دريافت نماييد. ویژگی های نرم افزار RAMDisk :- سرعت دادن به اینترنت و زود باز شدن صفحات- ساختن حافظه های موقت- کاهش زمان کامپایل نرم افزارها- سرعت بخشیدن به دیتابیس و...تصاویری از نرم افزار

محمدامین ازادبخت بازدید : 175 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

با نرم افزار ISO Workshop میتوانید فایلهای ISO خود را مدیریت کنید . از فایلهای خود ایمیج بگیرید , آن را Mount کنید . با استفاده از نرم افزار ISO Workshop هر کسی می تواند بلافاصله شروع به ایجاد تصاویر ISO خود کند . ایجاد نسخه پشتیبان، استخراج فایل ها و پوشه ها از تصاویر دیسک، تبدیل فایل های تصویری به فرمت های مختلف، و به طور طبیعی رایت دیسک خود را در دیسک های خالی انجام دهد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 142 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

امروزه در زندگی ما مقدار زیادی از فیلم ها و عکس های شخصی وجود دارد ، همچنین وجود مجموعه های فیلم و عکس و دیسک هایی با منوهایی خیره کننده برای ما جذابیت های خاصی ایجاد کرده است . و حالا شما با نرم افزار DVD Architect™ Studio شرکت سونی می توانید از فیلم ها و عکس های خود مجموعه هایی با منوها و موسیقی های زیبا و دلخواه خود تنها با چند کلیک ایجاد کنید (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 163 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

از ویزگی های نرم افزار CyberLink Power2Go 8 Essential 8 رایت همه فرمت ها در انواع دیسک ها می باشد . پشتیبانی از نسخه های مختلف دیسک های بلوری، رایت ، امیج و درایو مجازی تنها بخشی از امکانات این نرم افزار است. امکانات دیگر: - ساخت فوتو ویدئو ها - امکان ویرایش موزیک ها و عکس ها - امکان ساخت دیسک پشتیبان از سیسم - ساخت منو برای دی وی دی ها و بلوری ها و . . . - -

محمدامین ازادبخت بازدید : 206 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار WINISO  یکی از برنامه های کاربردی جهت کار با انواع فرمت های ایمیج می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های Iso و Bin را ویرایش و یا تبدیل به دیگری کنید و سپس بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید . شما به راحتی می توانید اطلاعات داخل ایمیج ها را اضافه ، حذف ، تغییر نام و یا کپی برداری کنید بدون اینکه احتیاج به رایت روی سی دی داشته باشید . (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 185 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Copy نرم افزاری است جهت رایت آسان فیلم های بلوری بر روی دیسک ها مخصوص آن . این نرم افزار این قابلیت را به شما می دهد که بک آپ گیری از دیسک ها و همچنین نسخه های ایمیج در فرمت ISO را انجام دهید . شما می توانید دیسک های بلوری خود را  با نسبت ۱ به ۱ در حالت های BD-50 به BD-50, BD-25 به  BD-25 رایت کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 894
  • بازدید سال : 12,068
  • بازدید کلی : 275,624