loading...
دانلود بالینک مستقیم
محمدامین ازادبخت بازدید : 565 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

بازی کامپیوتر Middle Earth Shadow of Mordor GOTY Edition یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Monolith Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور WB Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پس از آنکه نسخه اصلی بازی در سال 2014 منتشر شد و توانست توجه بسیاری از علاقه مندان به گیم و منتقدان را به خود جلب کند , حال امروز نسخه سال این بازی در اختیاز گیمرها قرار گرفته است . کسب بیش از …

محمدامین ازادبخت بازدید : 387 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جنگ ستارگان نیروی رها شده ۲ – Star Wars The Force Unleashed II PC Game

| دانلود بازی جنگ ستارگان نیروی رها شده ۲ – Star Wars The Force Unleashed II برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه RELOADED بازی Star Wars The Force Unleashed II |


توضیحات بازی : سری فیلم های Star Wars از محبوب ترین سری های تاریخ سینما هستند که پشت آن ذهن خلاق George Lucas نهفته است. بازی ها و انیمیشن های بسیاری هم بر مبنای این سری ساخته شده و شرکت LucasArts در این نسل تصمیم گرفت یک بازی رسمی با قهرمانی جدید بر مبنای این دنیا خلق کند. شماره اول The Force Unleashed بازی بسیار خوبی بود، اما به دلیل بعضی مشکلات نتوانست به یک عنوان عالی تبدیل شود. با این حال فروش نسخه اول بسیار خیره کننده بود و همه چیز آماده عرضه نسخه دوم شد. داستان The Force Unleashed II درست بعد از حوادث نسخه اول اتفاق می افتد. پس از این که Starkiller شخصیت اصلی نسخه اول که یکی از مامورهای ویژه Darth Vader بود، کشته شد، همه فکر می کردند نسخه دوم با شخصیتی دیگر دنبال می شود. ولی با کمال تعجب باز هم ما Starkiller را در دنباله بازی مشاهده کردیم.

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 373 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)
بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی حول 3 جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور و در طول بازی با یکدیگر طی اتفاقات و حوادث مختلف آشنا می شوند . از سرقت مسلحانه در Lundendorff در شمال Yankton نه سال می گذرد . در طول آن سرقت , دو نفر از اعضای گروهی سه نفره , جانشان را از دست می دهند.
محمدامین ازادبخت بازدید : 1912 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی God Of War Ghost Of Sparta برای کامپیوتر

دانلود خدای جنگ روح اسپارتا برای Pc

God Of War Ghost Of Sparta آخرین نسخه از سری بازیها خدای جنگ است که برای کنسول PSP عرضه شد و اوایل سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی سونی روانه بازار شد . خدای جنگ روح اسپارتا داستان گذشته کریتوس را روایت میکند . زمانی که او تبدیل به فرمانده اسپارتا شده بود و لشکری عظیم را تحت سلطه خود درآورده بود . در میان پرده های مختلف بازی God Of War Ghost Of Sparta فلش بکهایی به کودکی کریتوس میشود و داستان کودکی او و درگیریهایی که با برادرش داشت هم درون قصه گنجانده شده است .

 روح اسپارتا از لحاظ گرافیکی پیشرفت محسوسی نسبت به شته و میان پرده های و طراحی محیط بسیار بهتر از گذشته به نظر میرسد . مینی گیم یکی دیگر از قسمتهای جذاب خدای جنگ روح اسپارتا است که در مبارزه با دشمنان مختلف و قسمتهای فراز از مناطق مختلف اتفاق می افتد که به زیبایی طراحی شده است . اگر از علاقمندان به سری خدای جنگ هستید فرصت دانلود بازی زیبای God Of War Ghost Of Sparta را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 375 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/05/12  آپدیت ورژن 1.1.150818 اضافه شد Valiant Hearts: The Great War بازی در سبک ماجراجویی , معمایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft Montpellier ساخته شده است و برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC توسط استودیو Ubisoft منتشر شده است . داستان بازی در سال 1914 جریان دارد زمانی که Archduke Franz Ferdinand ترور می شود آلمان جنگ هسته ای بر روی روسیه را آغاز می کند . با شروع جنگ فرانسه تمام شهروندان آلمانی را از کشور خود اخراج می کند . Karl یکی از این افراد اخراجی بود و این امر (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 204 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر The Swapper سواپر یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و فکری است که توسط Olli Harjola , Otto Hantula و Tom Jubert , Carlo Castellano طراحی و ساخته شده و کمپانی Facepalm Games نیز آن را در تاریخ 30 می 2013 به بازار عرضه کرده است . این بازی در ابتدا برای گوشی های موبایل طراحی شده بود و به خاطر استقبال خوبی که از این بازی صورت گرفت , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا این بازی را برای پلتفرم PC نیز منتشر کند . بازی در آینده ای بسیار دور اتفاق می افتد (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 164 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/5/13 آپدیت 1.5 CPY اضافه شدبازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Blackpowder Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی شما را با خود به دنیایی جدید در اوایل قرن 17 می برد . سال 1604 است و شما به عنوان یک مبارز از انگلستان به سمت سواحل ویرجینیا برای پیوستن به یک گروهی مبارز , راهی سفر می شوید . ولی وقتی به آنجا می رسید با فاجعه ای روبرو می گردید . ارواح و جادوهای

محمدامین ازادبخت بازدید : 179 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

Overlord II یک بازی اول اکشن , ماجرایی , سوم شخص می باشد که توسط استودیو Triumph در سال 2009 و در ادامه ی نسخه اول که در سال 2007 ساخته شد می باشد و توسط استودیو Codemasters برای کنسول های ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC منتشر شده است . یک نسل از وقایع نسخه شماره یک می گذرد و فرمانروای Abyss در تله ی Rising Hell به دام افتاده است . مرکز فرماندهی برج بعد از ناپدید شدن Overlord از بین رفته است . دلیل این ویرانی ها استفاده از یک کاتالیسم (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 296 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Coma Mortuary کما سردخانه یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط N.A.GA Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی در مورد مردی است که در یک حادثه دلخراش همسرش را از دست می دهد و از آن زمان به بعد دیگر زندگی برایش معنا و مفهومی ندارد . او با حالی افسرده و اندوهناک پشت فرمان ماشینش می نشیند و تصمیم می گیرد درست جایی که (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 152 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

 

آخرین تغییرات 1393/3/5نسخه BLACK BOX اضافه شدبازی کامپیوتر Killer is Dead Nightmare Edition قاتل مرده است یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Grasshopper Manufacture طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Deep Silver و Xseed Games , Kadokawa Shoten برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . داستان بازی در آینده ای نزدیک رخ می دهد زمانی که بشر توانسته در عرصه سایبرنتیک به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کند . شخصیت اصلی بازی شخصی به نام (بیشتر…)

 

محمدامین ازادبخت بازدید : 342 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات 1393/3/8نسخه XBOX360 اضافه شدبازی کامپیوتر The Wolf Among Us Episode 4 In Sheeps Clothing گرگ در میان ما قسمت 4 در لباس گوسفندان چهارمین قسمت بازی گرگ در میان ما است که به تازگی توسط کمپانی Telltale Games برای پلتفرم PC منتشر و به بازار عرضه شده است . برای ساخت این بازی , از کتاب کتاب کمیک بیل ویلینگهام  الهام گرفته شده است . شما هر تصمیمی که در این بازی می گیرید و حرکتی که انجام می دهید در سرنوشت بازی تاثیرگذار خواهد بود . داستان بازی از این قرار است که تعداد بیشماری از موجودات

محمدامین ازادبخت بازدید : 172 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

آخرین تغییرات : 1393/3/8آپدیت 1.5 + DLC اضافه شد بازی کامپیوتر 2014 Thief سارق یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Square Enix آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است که توانسته تا حد زیادی نظر گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی سارق می باشد و قرار است دوباره جان تازه ای به سبک (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 250 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Lost Planet 2 سیاره گمشده 2 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط CAPCOM CO و LTD طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی Capcom برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است  . این بازی سومین نسخه از سری بازی های سیاره گمشده است که توانست با فروش 2.3 میلیون نسخه در سرتاسر جهان نقطه عطفی را در بازی های رایانه ای به وجود آورد . بازی همانند نسخه قبل در سیاره EDN III رخ می دهد و (بیشتر…)

محمدامین ازادبخت بازدید : 345 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Alice Madness Returns آلیس بازگشت جنون یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و ترسناک است که توسط Spicy Horse طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Electronic Arts آن را در سال 2011 برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . حتما با شنیدن نام آلیس به یاد آلیس در سرزمین عجایب افتادید . کتابی که پایه و اساس ساخت بسیاری از فیلم ها و بازی ها قرار گرفته است . سرزمینی که در آن همه چیز عجیب به نظر می رسد (بیشتر…)

درباره ما
بزرگترین مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 12,090
  • بازدید کلی : 275,646